Yakışıklı ve fit vücutlu bir erkek gördüğünüzde "bu benim olmalı" diyor musunuz?

Yakışıklı ve fit vücutlu bir erkek gördüğünüzde "bu benim olmalı" diyor musunuz?

Aynı zamanda erkekler biraz yakışıklı ya da düzgün fizikli olduğunuzda, kızların yaklaşımında, sohbetinde bir değişiklik oluyor mu?
Yakışıklı ve fit vücutlu bir erkek gördüğünüzde "bu benim olmalı" diyor musunuz?
Kızlar evleneceğiniz erkeğin çok yakışıklı olmasını mı, yoksa orta karar bir yakışıklı olmasını mı isterdiniz?
Yakışıklı ve fit vücutlu bir erkek gördüğünüzde "bu benim olmalı" diyor musunuz?
Cevapla