Yakışıklı ve fit vücutlu bir erkek gördüğünüzde "bu benim olmalı" diyor musunuz?
Aynı zamanda erkekler biraz yakışıklı ya da düzgün fizikli olduğunuzda, kızların yaklaşımında, sohbetinde bir değişiklik oluyor mu? Kızlar evleneceğiniz erkeğin çok yakışıklı olmasını mı, yoksa orta karar bir yakışıklı olmasını mı isterdiniz?
Yakışıklı ve fit vücutlu bir erkek gördüğünüzde "bu benim olmalı" diyor musunuz?
ya şimdi ben baya bakımlı ve 6 yıldır spor yapan birisiyim şu an sevgilim yok hep kafamda diyorumki acaba bir kusurum mu var yolda yürüyorum kaslıyım maslıyım okuldada olsun öyle hiç biriyle göz göze gelmedim bakarken bence bakmıyonuz D
En İyi Cevaplar