
Peki siz, ayrılığı kabullenemeyen eski sevgiliye ayrılığı nasıl kabul ettirirsiniz?
#VoyagerC
#KendiniSev

Pardon ama ne bekliyorduk? Gönül han değil ki paldır küldür bir girip bir çıkıyoruz? Önce sözler verip, hayaller kurdurup, sonra da aniden bir sabah ben gidiyorum demek vefaya mı sığar sözüne sadık olmaya mı? Vaatler ümitler verip kendimize bağladığımız insanı aniden ortada bırakınca boşluğa düşmesinden, tekrar aynı limana sığınmak istemesinden daha doğal ne olabilir?
Vefasiz insanlar Icin bunun önemi yok. Iliskiye baslama kararini karsilikli verirler ama gönülden çikarken sadece kendi kararlariyla cikarlar. Ha bir de birliktelikte en cok seven taraflar genelde hep o vefasizlar olur. Cunku sadece sözde severler. Insanlari kendilerine baglarlar, alistirirlar. Sonra da tamamen duygularindan siyrilip birden kaybolurlar
Çok zor bir durum. Ki özellikle de takıntı haline getirmişse...
Onunla olan iletişimimi tamamen koparırım. Belki zamanla ayrılığı kabullenir.
Kararlı durarak kusura bakmayın ama ben böyle bir şeye inanmıyorum bir taraf vaz gecmiyorsa bu karşı tarafında kusurudur tavrını net sergileyemiyodur benimde 3.5 yıllık iliskim bitti ama kız öyle bir kararlı bitirdi ki bir daha karşısına bile cikamadim
Vicdani bir kenara koyarak , bittigine önce kendini inandirarak baslanabilir
Cevap
66Cevap
Hiç bir zaman kötü bir insan olamam mecbur kalmadıkça kırmayıda sevmem , sevgim bitmişse bunu hisseder heralde..
Eger o kisiye vaatler verip hayaller kurdurup kendine baglarsan ve ardindan birden sogudum dyip hayatindan hc bsy yasanmamis yasatmamis gibi gidersen bu vefasizligi yaparsan hic bir hareket hic bir söz hicbir sarki hicbir siir hicbir aciklama bu ayeiligi kabul ettiremez o kisiye. Ve hic birsey onun acisini dindiremez. Herseyin bir karsiligi vardir dimi? Sadece buna i
Sadece buna inaniyorum
Bence bunun önlemi ilişki esnasında alınmalı. Herşey sevgiliyle yapılmaz, günlük işlerinin içine sevgili katılmaz, rutine gittiğin her yere sevgili ile gidilmez.
Kısacası sevginin bağımlılığa dönüşmemesi için sevenler birbirinin özel hayatlarını bırakmalıdir.
Seven insan nefes aldırır, daha fazla boğmaz.
Daha geçen günlerde yasadim. Cok uzun zamandır da çıkmıyorduk. Ben 5 aydir tanıyordum ama 2 aydir falan konuşuyoruz. Baska. sehirdeyiz hatta. Ben okuyorum. O benden birkac yas büyük çalışıyor. Okuldan dönüşte onun yanina gittim. Vakit geçirdik vs. Baska anlamda birseyler olmadi. Kavga yaptık. Ondan beri konuşmuyoruz. Ama yaslarimiz cok uymadığı icin beni de uzmek istemiyordu. Cok baglanmami istiyordu ama ben her firsatta cok sevdiğimi söyledim. Son kavgamizida bilerek yaptı bence.. kendinden soğutmak için. Heryerden sildi engelledi vs.. bunu yaparken karsi tarafa da yazik mi diye düşünün kirmadan incitmeden yapın.
@besttseb ben 24. o 36
@besttseb ne alakası var. Öyle oldu sadece
en önemlisi kırıcı olmamak lazım. yorumları okudum da bir çok arkadaş çok sert ve kaba yazılar yazmış. karşınızdaki kişinin eski sevgiliniz olduğunu hatırlayın istedim.. insan olun, insan gibi ayrılın.. insanları kırarak değil güzelce açıklayarak..
Ben kabullenemedim mesela normalde çok gururlu biriyim. Ama tüm hareketleriyle istemediğini belli ettiği halde unutamıyorum. Ama onu rahatsız da etmiyorum
EMDR yaptırın, konunun uzmanı bir psikiyatriste gerçekten sorun ise. Ama bunu sorun edip arkadaş ortamlarında muhabbet konusu ediyorsanız, bu sayede şair besteci gibi gizli yonlerinizi kesfettiyseniz süper tadını çıkarın
A de bakiyim, aaaa
Y de bakiyim, yeeeee
R de bakiyim, reeeee
I de bakiyim, ııııııı
L de bakiyim, leeeee
Tekrar ı, ııııııi
K de bakiyim, keeeee
Oku bakiyim, ayrıskskdjns
Olmadı bida.
A de bakiyim, aaaaa
tamda o ayrılığı kabul edemeyen bireyim ben 3 gündür nasıl ya? diye soruyorum kendime sonrada eski sevgilimi arayıp öyle gitmek yok önce beni de vazgeçirceksin diyorum sonuç heryerden engelleyip kendine birini buldu
Ay vardi boyle bir ruh hastasi pesimi 2 sene birakmadi pesime kuzenini takiyodu okul cikislarima yolluyodu yaziyodu durmadan az mi cektim.
Ne etsen faydası yok ben hala kabellenemedim. O hayatına devam ediyor. Mutlu, gülüyor, sevgilisine dönmüş ben ama.. paramparçayım. Umrundamıyım? Yani , kübellendiremezsin, boş ver zamanla kabullenir. Yoluna bak.
Tersleyip kalp kırmana gerek umursamaz ol mesaj atarsa yazma. Çok seviyorum vs derse bizim bir sonumuz asla yok diye söyle. Kalp kırmak en son iş olmalı bence. İnsan gibi al karşına defalarca konuş.
Bu durum genelde erkeklerin başına geliyor. Yani kabul edemeyen erkekler oluyor..
Kendimden biliyorum :P
Kabul etsin ya da etmesin psikolojik depresyona girsin ya da girmesin , gebersinnn ya da gebeerrmesin , sürünsün ya da sürünmesin çokta umrumda. Ben ayrıldıktan sonra ne ölüye ne diriye giderim umrunda olmaz ne halt ederse etsin
Vala hiç ilgilenme ama umutta verme yüz hiç verme hem ayrılacan kişiden neden ayrılıyon yane sevseydn ayrılmazdın hep bu kızlr böyle sevmedi kişilerle çıkıyolar ondan snra ayrıldık diyolar çoçu kndıne baglatıyolar 😂
Kabullenemeyen birinden lap diye ayrılacak kadar onursuzluk yapmam haliyle bir sorun kalmaz ortada.
Uzaktan sevmesinin zararı yok taciz etmesin yeterli
Uzaktan uzağa kölenizim
Ben ayrılmayı göze almışsam oda bırakmayı göze alacak bir insan durduk yere ayrılmaz demek ki brşeyler olmuş.
Yeni sevgilinle tanıştır. Yine kabullenemiyorda eski aşkınızın hatrına psikolog ücretini ısmarlayıver.
Valla 3 yıldır kabul ettiremedim yolunu bilen bana da yardım etsin 3 yıl oldu be adam bırak artık peşimi 😂
bir şansi haketmiyo mu 3 yildir ugrasiyo adam
@kurabiyecanəvarı zamanında yaşandı bitti ne şansı artık 😂
resmine baktimda hangi salak bu tip icin 3 yil ugraşir saştim neyse
@kurabiyecanəvarı bence de ya ona da söylesene bu tip için uğraşılır mı diye 😂
Bak bu kazık
Hah al bunu sok
Bende sevmiyorum terk edilmeyi 😅 hiç bilmiyorum zaman bırakmak sözünü hiç sevmem ama buraya uygun olur her halde
Baktin oyle tuttu ayagindan bas tekmeyi suratina 😅 mecbur kabul edicek
Hislerimin bittigini ve bunun artik sadece aliskanlik oldugunu ona uygun bir dille anlatirim bence ayrilmaya ikna olmak icin yeterli
Uf çok zor iletişimi koparsakda tanıdık ya da aile vasıtasıyla uğraşan manyaklarda var. 🙄
Net olunur ve iletişim kesilirse, kabul etmek zorunda kalıcaktır.
Bir şekilde kabul ettirmeye çalışırım. O ana bağlı.
Hiç uğraşamam ister kabullensin ister kabullenmesin keyfi bilir 😂
Biranda ayrılmadan sakin sakin ayrılarak anlayacaktir.
Tamam ben ayrılıyorum senden sen kabul etmeyebilirsin serbestsin derim :)
kendimden sogutmaya calirim baska birini buldum falan derim
kabul ediliyor 21. günden sonra otomatiğe bağlıyorsun zaten
Şimdi buraya yöntemlerimi yazmam zor olur, uzun olur 😂😂
Zamanla kabullenir olmadığını, istenmediğini gördükçe. Benim gibi.
Yaşadığın şehri hatta ülkeyi terk ederek bir süre sonra seni unutunca geri dönersin.
Ben ayrılık kararı alıp vazgeçmişim. Kendi bir yalanı yaşayabilir veya yoluna devam edebilir. Beni ilgilendirmez
Susarım sadece.. tepkisiz kalırım.. zamanla kabullenir.
Hala kabullenemiyorum. Her yerden engelledi seçenek felan bırakmadı ama mecburum unutmaya
Ayrılmayı düşündüğün an bitmistir zaten. Neyi kabul ettirmeye calisiyorsun :)
Engellerim ve savcılığa suç duyurusunda bulunacağımı söylerim.
Bir kadın kolay kolay bitirmez. Bitirdiyse erkek nerde yanlış yaptım diye düşünsün dursun. Yol vereceksin direk engelleyecektir. Başka türlü yapışkan oluyorlar ki düşman başına. Hiç çekilmiyor. Tiksindirene kadar uğraşıyorlar. Laftan anlamayan erkek iticiliği.
Bir videoda izledim kızın biri demişti ki; asla ayrılan taraf sen olmiycan, suçlu duruma düşmemiş olursun
Yavaş yavaş uzaklaşırım o da anlar zaten durumu bir süre sonra, onu sevmeyen biriyle de olmaya çalışmaz herhalde
Soğuk davranırım mesajlarına görüldü atarım veya hiç cevap vermem
Hiç bir şekilde iletişime geçilmeyecek hiç bir şekilde stalka mahal verilmeyecek şekilde gizlenmek
Oncelikle eski sevgilinle ayni ortamlardaysan kabullenmesi zor olur ama degilsen zamanla kabullenir zaten ama onemli olan sen yüz verme sen yuz vermedikce kabullenir zaten hem şunu anlamiyorum seni sevmeyeni hala nasil sevebilirsin ki?
İlişki sürdüğü sürece mutsuz olacagimin beni seviyorsa üzülmemin istemediğini o yüzden bitmesi gerektiğini söylerim
Ona ilişkinin iki kişilik olduğunu ve bir taraf bitirince ilişkinin kalmayacağını anlatmalısın
Acı bir durum. Gözden uzak olan gönülden de ırak olur diyelim
Pek tecrübeli değilim harbiden bir insan nasıl bırakamaz ki
onun eski olduğuna artık senin için onun bittiğine onu inandırarak :)
Bir ilişkideysen kabullendirmek de başka bir alçaklık ya, anlaşarak ayrılmalı, biri terk ediyorsa diğerinin de bağımlı olması normal
Sümük gibi yapışırsa yakama ben topum derim ordan koşarak uzaklaşır :D
İletişimi kesersin zamanla kabullenir.
Artık onu yerden engelleyip ve başka biriyle ona görünürsün
Sana ulaşamamasını sağla uzakdur bir yerden sonra bıkcak kabulencek..
valla cok pesimden geliyosa belki trkrar bir şans verirdim.. merhametli biriyim
@Melooo007 ikizler ya senin
Bende bunu anlamış değilim seni istemeyeni sen neden istersin
Hiç sevgilim olmadı ama olursa başta söylerim biterse ölürsün diye kabul ederse öyle etsin
En iyisi ilişkiyi o boyuta getirmeden, sürdürmemek. Aklında ayrılık varsa ya da karsızlık uzatmanın manası yok. İki tatafa da yazık olmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar