Bu sözü ilk gördüğümde de çok beğenmiştim. Siz nasıl değerlendiriyorsunuz?


Katılıyorum doğru bir söz yalan bir sevgiden daha samimi yalnızlık
Yalan bir sevgi yaşamaktansa dımdızlak kalmak daha güzel 😁😁
Hep öyle derler ama sevgilim olsun diye kudurur insanlar
Haklısın 👍
Cevap
3Cevap
Kesinlikle en güzel sözlerden birisi
Evet, beğendim bu sözü.
Çok doğru hemde
Evet😊
Tabii doğru bence
Tabiki doğru
Cok romantik😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar