Gizli Üye(30-35)+1 yılInsan çok severse der. Ailemin yaninda varlik içinde büyüdüm yurtdisinda. Türkiye de uzun süre hic gormedigim seyleri gördüm. Daha önceden şohben tüplü ocak fiskiyesiz duş. Alaturka tuvalet falan hic gormemistim. Türkiye de akrabalarimizda yok bu yüzden bunlarla hic karsilasmadim. Ilk olarak lüks bir yurtta kaldim daha sonra arkadaslarimla eve ayrildim. Ve bunlari ilk defa gördüm kullanmasini hic bilmiyordum. O eve ilk taşınan da bendim. Ama arkadaşlarımı ülkemi ve en cokta öğrenci olmayi sevdigim icin bazi anlarda zor geliyordu ama öğrenci olmak icin mutlu bir ortamda oldugum icin hersey
e deger dedim ve seve seve kaldim
Simdi aynisini düşünüyorum. Bunlara alıştıracak yuvama mutluluk katacak birisinin yaninda hic görmem bile bunlari.03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAyrica soğan ekmeği de çok severim midemi yakmasa iyi :))
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılşu an aşık olduğum adamla birlikte değilim, onunla olacaksa kabul ederim, her türlü yokluğu onunla çekmek isterim çekeceksem, ama takıldığım insanlardan kimse için yapmam, ecleneceksemde illaki zengin biri olsun derim aşık değilsem dediğim gibi
23 Yorumla- +1 yıl
O aşık olduğun adam bunun kıymetini bilecek mi acaba.
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılYaşam bir survivor. Burada hayatta kalmak için vasfı olanlar çalışarak hayatını devam ettirir, vasfı olmayanlar da vasfı olanlara tutunur. Kariyer sahibi olmayan kadınların az buçuk ta olsa maaşı olan erkeklere kaykılması gibi..
Herkes kendi canının derdinde. Kimse kara kaşına kara gözüne, iki süslü sözüne bütün ömrünü fakir geçirmez.00 Yorumla
Kalmamıştır ama haklı sebeplerden. Kimse soğan ekmek durumuna düşmek istemez.
Evini, ailesini geçindirecek, yılda 1-2 tatil, gezme olsa yeter diyen kadınlar var. Aliağaoğlundan aşağı servet istemeyenler de var ki zaten onlara midesiz diyorum.01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Burda aslında önemli bir detay var. Şimdi adam yinede calışıp cabalıyorsa tabıkı sonuna kadar gidilir hata o adam cok güzel sevilir fakat adam cabalamıyorum umurunda bile değilse sadece ben oyle calışacaksam... bilemiyorum o biraz riskli. Her zaman mantık ınsanı oldum ama bu konuda ben sogan ekmegi tercih ettim. Bakalım hayırlısı...
20 YorumlaDemiyorum maddiyat önemli lakin sevmediğim biriyle evlenecek kadar değil
37 Yorumla- +1 yıl
Parasız hiçbişey olmuyor bir çok boşanma Bile bu sebepten oluyor bunu biliyoruz değil mi? Maddiyat önemli değil demek koca bir yalan. Ama dediğim şu sırf zengin diye sevmediğim zengin biriyle evlenmem. Aynı şekilde sırf maddi durumu kötü diye sevdiğim kişiden vazgeçmem. Bu kez anlaşılabilir oldu mu?
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Maddiyata önem vermiyorum ama evlenince de soğan ekmek yemem birlikte çalışırız et tavuk yeriz
21 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 894 cevap paylaştı. Ne şartlarda soğan ekmeğe kaldigimiza bağlı is begenmeyip evde oturuyorsa sigara ve alkole para verip evin erzagini eksik ediyorsa ipsiz sapsiz arkadaslarina kefil olup borca düşüyorsa otursun tek başına yesin soğan ekmeği..
10 YorumlaBirlikte çalışıp kazanır alırız herşeyi bayanlar yan gelip yatsın mı hayır efendim
11 Yorumla
+1 yılEvet de ekmek domates olsa daha iyi sanki sogan yemiyorum da
118 Yorumla- +1 yıl
Bnde gitcem de useniyorum
- +1 yıl
Kocamannn
- +1 yıl
Cunku cok acim
- +1 yıl
Tamam az peynir de kat icine mmm😋😋😋
- +1 yıl
Farketmez adi peynir olsun yeter
- +1 yıl
İstemiyorum😔😔iyi geceler
- +1 yıl
Yemekten sonra tatli?
- +1 yıl
Ufff😋
- +1 yıl
İsterim tbiki de mesafe var maalesef
+1 yılSoğan ekmek yenir onda sıkıntı yokta, kirayı faturaları ne verip öderiz orası sıkıntı.
10 Yorumla
+1 yılİnan bu lafı diyen kız vardı düğün haftasi yatta düğün istedi arkadasimdan olmadi diye ayrildi
10 Yorumla
+1 yılYok kalmadı. Soğan ekmek yemek için tıp okumuyorum bir zahmet karşımdaki de kendini geçindirebilsin.
04 Yorumla- +1 yıl
Soğan ekmek yememek için.
Dış görünüşe önem vermiyorum içi güzel olsun diyen erkek misali he soğan he yine sinir oldum
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Soğan ekmek yemem ama maddiyata fazla önem vermiyorum. Bence insanın kendine yetecek kadar ve biraz üstünde parası olması yeterli... Zengin olmak iyi bir şey değil.
00 Yorumlayok öyle bir şey reyiz şakilci insanlar olduk kabul edelim erkekler olarak güzelliğe kızlar ise paraya bakıyor. net
00 Yorumla
+1 yılÖyle kızlar çok yok ama var yine de soğan ekmekle olmaz delikanlı adam çalışacak çabalayacak ailesine bakacak ben iki iş yapıyorum 18 saat
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılVar ama maddi sıkıntılar kavgayı huzursuzluğu beraberinde getiriyor
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 661 cevap paylaştı. Bir kaç öyle güzel yürekli insan tanıdım ama iş ciddiye binince onlar da yamuk yapardı sanırım
10 YorumlaKalmasın da, o nasıl bir kız?
Erkeğin hatasını, aptallığını, çalışmamasını ve parasız kalmasını kız neden çeksin?10 Yorumla
+1 yılSevdiğinin aç kalmasına göz yumup çalışmaya popon yemiyosa o kız neden bunu kabul etsinki
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. sevdigim donsun ac bile kalirim😞
125 Yorumla
+1 yılFakirse evlenip çoğalmasın herkes evlenecek diye birşey yok
10 Yorumla
+1 yılbence yok varsa bile %0,00001 dir oran çok azdır yani
00 Yorumla
+1 yılAdamın biri yerleri çalışmayı tutmuyorsa kızlar niye kabul etsinler salaklar mi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 840 cevap paylaştı. öyle bir kız kalmadı olmamalı da bence maddiyet önemli kardeş hayatın gerçekleri
00 Yorumla
+1 yılAllah ne nasip ettiyse onu yersin seçim şansı yok
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Kaldıysa 2 porsiyonda bana
10 YorumlaBeeeen
19 Yorumla
+1 yılEvet. Tüm kızlar evlenip soğan ekmek yemenin hayalini kuruyor
215 Yorumla- +1 yıl
Sen ekmek vermediğin için aç kaldık. N'apsak ki?
- +1 yıl
Şu fakir edebiyatınız beni öldürüyor.
Soğan ekmek yemeyi sevgiye bağlamanız filan bayağı komik. Bu aynı şeye benziyor, hiç yemek yapmayan kadınla evlenirim çünkü ona aşığım. Aşkımızla doyarız demeye benziyor.
Bir kere evlilik dediğin olay zaten mantık işi. Sevgiden çok karşılıklı çıkarlar mevcut. Erkeğin ve kadının görevleri toplumda belirlenmiş halde. Sen bana her gün makarna yiyip sinirlenmeyecek, mutfakta bulaşık görünce suratını asmayacak evli erkek gösterebilir misin? Ya da görsel zevkini ve cinsel ihtiyaçlarını tatmin etme amacı gütmeyen, evlenmek için güzel kadın aramayan erkek gösterebilir misin? Hayır. Ee ben de sana çalışmayıp yan gelip yatan erkek ile evlilik düşünecek kadın gösteremem kusura bakma.
Evlilik gibi bir düşünceye sahipsen bu olayları başından kabul etmiş olman lazım. Boşu boşuna burada sevgiden, soğan ekmekten bahsetmenin anlamı yok.
- +1 yıl
Yav o sadece örnek. Oraya mi takildin :Dd
- +1 yıl
Haha n'apsak
- +1 yıl
Tamam elveda :S
Simit yerim
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKalmadı karşısındakine olan sevgisinden diyordur
111 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılaynen soğan ekmek yemez ama seni sevdiği garantidir yoksa kabul eder gibi de konuşmaz yani :)
Cevap sahibi+1 yılKaçmaz seviyodur ama zor katlanır
Cevap sahibi+1 yılSeviyorsam bırakmam ama zor gelir memnuniyetsiz davranırım zor bir durum yaa
Cevap sahibi+1 yılGeçiciyse idare edilir elbette
Cevap sahibi+1 yılAbartmam
Peynir ekmek değilmiydi la o
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Fakir çocuk anası olmak istemiyorlardır!
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. Soğan ekmeği dubaide yersen kabul eden çıkar ;)
00 Yorumla
+1 yılsanmıyorun söyleyeni de samimi bulmam
00 YorumlaBu yazdığına sen inanıyormusun?
10 Yorumla
+1 yılyok hocam öylesi..
#kskanbağışlıyor00 Yorumlakalmamıştır bence kalamazda
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı. Tabiki hayır, herkes purocu
05 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 658 cevap paylaştı.
+1 yılSeviyorsam evettt😍
11 Yorumla- +1 yıl
Seviyor musun peki 😂😂
+1 yılKaldıysa ulaşsın tarlaya soğan ekecem 😄🤫
00 Yorumla
+1 yılEkmek jambon yesek Olmaz mı
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu devirde mi? Sanma bence de.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 692 cevap paylaştı. Kalmamıştır bence
00 Yorumladese bile lafda der
10 Yorumlavar kanka
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. %-1.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEv geçindiremeyen erkeğe erkek denmez sülük denir
07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSen anca internette aşırı iyi gözüken ve gerçekçi olmayanlarla kendini kandır
Cevap sahibi+1 yılEv geçindiremeyen erkekle hiçbir arkadaşım evlenmez. Gerçek olan bu
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılYok öyle bir şey.
00 Yorumla Hahaha nerdeee.
01 YorumlaMillet salak mı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe şaçma faturalarıda sogan mı ödicek
020 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAy ne yalan mı
Cevap sahibi+1 yılKusucam
Cevap sahibi+1 yılYuzune kuscam
Cevap sahibi+1 yılİhihiih
Cevap sahibi+1 yılSogan ye sen
Cevap sahibi+1 yılBurda panda yok develer var. Montumun cebınde yok kurus haha
Cevap sahibi+1 yılÇukur time
Cevap sahibi+1 yılHerkes yazyo sonra be
+1 yılNeden olmasin
00 Yorumla
+1 yılSoğan sevmiyorum ya
03 Yorumla- +1 yıl
Karşılıklı zaten
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar