Eski sevgiliye artık ondan vazgeçtiğimi umursamadığımı söyledim açıklaması detayda acil?

1 buçuk ay önce ayrılan eski sevgili ile 1 hafta önce görüştük ben istedim mesaj atmıştım. Kendisi beni 3 yıldır sevdi hatta ben onun ilk aşkıydım öncedrn ayrılıklar benim yüzümden olurdu ama bu sene herşey daha başkaydo neyse ayrıldıktan sonra da mesaj atmıştım tabi ama kendisi bişey hissetmediğini söyledi ve son kez görüşmek için buluştuk benim istemem ile yine bişey hissetmediği belliydi buluşma sonrası konuşma da oldu ama kaldı bugün kendisi bir konu hakkında mesaj attı eski sevgiliyi takip ettim diye ki zaten ona inat yapmıştım kendisi de bir başka sosyal hesaptan yapmıştı. Bugünki konuşmada benimde artık onu istemediğimi vazgeçtiğimi söyledim umrumda olmadığını söyledim gerçekten belki de öyle bilmiyorum ne hissediyorum bilmiyorum da ama ben ona vazgeçtiğimi söylemem ile kafasına takılır mı yeniden eski günleri özler mi çünkü yaşananlar çok ilklerimiz var geçirilen birsürü anı var ileri derece bişey olmadı zaten ama benim de vazgeçtiğimi söylerek kendisi daha da umursamaz mı olur yoksa gün geçtikçe düşünür mü
Eski sevgiliye artık ondan vazgeçtiğimi umursamadığımı söyledim açıklaması detayda acil?
Cevapla