"Eskisi gibi olalım. Ne sen beni tanı, ne de ben seni!" dediğiniz kimseler var mı?

"Eskisi gibi olalım. Ne sen beni tanı, ne de ben seni!" dediğiniz kimseler var mı?
Cevapla