Sevgilinizin"Biraz ara verelim"önerisine tepkiniz ne olur?🐞
22/01/2018
08.55🐞


Çok bunaltmış sıkmış olabilirsin bir anda üstüne çökmüş olabilirsin veyahuta seni üzdüğünü düşünüp ara vermek istemişte olabilir bir toparlamak istemişte olabilir hayatında bazı sıkıntılar sağlıksal bişeylerde olabilir çıkıp bir bakayım başka biri var mı demişte olabilir
Ara verelimin anlamı şu an biri var onunla görüşeyim olmazsa sana geri dönerim demektir :))
Çok doğru başıma gelmiş biri olarak söylüyorum çünkü o kişi oldu ve beni hiç sevmediğini söyledi
Belki, olabilir.
Kesinlikle...
Cevap
48Cevap
belkide kendıne çeki düzen vermesini istemiştir her ınsan farklı bunu anlayabılırsın sezersın ara verelım demesı ayrılalım demek gibi bişey degıl belki kendini değiştirmeni ıstıyodur belki ama ibnelık edıp senıde cebınde tutuyosa agır harekat kardeşim olur :) ne bılıyım
erkek diyorsa kız onun kendine olan güvenini sarsmıştır, kız diyorsa kendisine bir berkecan bulmuştur bir tur binip gelicem demek istiyordur üstü kapalı, bizim anlayışlı saf erkek mola izni verdikten sonra kafasının üstünde sancılar hissederse bilsin ki aşık olduğu pelinsu ile berkecan grekoromen yiyişiyorlar...
Ara verelim demek senden daha iyileri var mı diye bir bakayım bulamazsam sana haber veririm demektir.
Ara vermek istiyorsa senden soğumuş olabilir. Sana kırgındır muhtemelen çünkü defalarca yaşadım aynısını. Alttan almayı dene bir gün konuşmayın sonra alttan al sen iyi davran o kötü davransa bile. İki gün içinde düzelirsiniz.
Biraz ara verelimin türkçe tercümesi "farklı tatlara bakmak istiyorum aldatma da olmasın ama ayrılmayalım da" dır..! Bana ara verme tavsiyesinde bulunana ben de ayrılık tavsiyesinde bulunurum muhtemelen...
Sevgisinden şüphe ediyordur ayrılmayı düşünüyordur bence. 5 yıl süren ilişkimde sorunlar oluyordu kavgalar oluyordu hiç bir zaman ara vermek ya da ayrılık aklıma gelmezdi.
Ara verilen bir iliskinin hic devam ettigini gormedim bu yuzden evet
aklımı kurcalayan birileri var onlarla takılacağım uymazsa sana geri dönerim demek istiyor.
açık kapısı olsun isteyenlerin bahanesidir ara vermek.
Ara verip ayrılığa alistiricak sonra da tamamen bitiricek. Dizi mi çekiyoruz da ara verecem. Çok saçma bitmesi daha mantikli
Hayır, neden birirelim demek yerine ara? Karşıdaki insanın kafası karışık olabilir, kendisini dinlemesi gerektiğini düsünüyor da olabilir
bir kez böyle bir durum başıma geldi ve 10 güne kalmadı bitti.. bitecek ilişkinin nazikçe çöküşünün gelişi😉
Niyet ettim Allah rızası için, şimdiki sevgilimden ayrılıp , başkaları ile çıkmayya ,
İler de sorun yaşarsam eğer geri dönmek için , uydum imama
Yeni birisini bulmaya niyet ettim
Bana biraz vakit tanı
Bulursam onunla devam edeceğim
Bulamazsan eldeki kör topala katlanirim işte. Türkçesi bu.
Sen şöyle bi' kenarda bekleyedur, ben daha iyisini bulabiliyor muyum bir bakayım bulamazsam geri sana dönerim demenin kibarcası
Ara mı basketbol maçı mı bu ne arası yalan dolan 🍃🕊
Sonsuza dek ara verir, "Herkes Kazanır" yarışması gibi reklâmları hiç bitirmem...
ilişkiniz de sorunlar varmıydı ki kıskançlık veya sürekli soru sorma
Bir ilişki ara verelim konularına kadar gelmişse %90 bitmiştir.
Bikere uzaklasinca insna soguyo bitmis bir iliskidir bence o artik
Ara verdiği her gün ayrı kadınla yatar daha sonra da haber verirdim tekrar başlayınca
biraz ara verelim ne lan spor amaclımı sevgili yapıonuz siz ya
O aralara pelinsuları eceleri sıgdırıyo olabilir :)
Çok ufak bir ihtimal de olsa ayrılmak istemiyor olabilir aslında : başka sorunlarını halledip bu süreçteki umursamazlığıyla beni üzmemek gibi iyi bir niyeti de olabilir : ama ben soğurum her türlü.
Daha iyisini aramaya gidiyor. Cehennemin dibine kadar yolu var.
Kendi kafasında oluşan düşünceler vardır. Ara vermek soğutur insani. Ayrılığa yönlendirir
Bazen sonlandırmak, bazende sonlanmaması için bir çabadır.
Söyleyemediği bir şeyler vardır ya açıklar ya da tekmeyi yer
yok birine yazıyorum olursa sana güle güle olmadı tekrar devam ederiz diyor
Kesinlikle bitmiştir. Ara vermek nedir?
Arabaya mazot mu alıyorsunuz...
Aynen öyledir.
Araya delik girerse bir daha eskisi gibi olmaz
Artık sıkılmışta olabilir
Karşısındakine soğuma payı vermiş işte
Ara verdiğiniz şey nedir?
Film cekiyoruz ki reklam arası olsun o be be
Biraz ara vermek diye birşey yok.
Evet aşkta mola olmaz
Aynen bitirelimin kibarı
Maç mı yapıyoruz derim.
Ara verilebilir... Gerçekten sevgi ve saygı varsaa
Sonsuza kadar ara veririz. Problem değil ✋🏻
Meali; ayrılığa alıştırma evresi.
Gerid döndüğünde eskisi gibi olmaz ki hiçbir şey
Bizimde sonumuz ara verelimle olmuştu.
Ara vermek istemedim sonunda terkedildim
Defol git olur nolcak
Ayrılık rüzgarları esiyor...
Oyle diyen sevgiliyi birkirim ben
Ya hep! Ya hiç!
Evet
Evet
Kısmen
"biraz" biraz fazla değil mi :)
O ara bitmez
Oldu hay hayyy
Yaaani
Seviyor ise ne arasi
evet ayrılmak istiyordur
Aynen öyle istiyordur.
Tuvaleti gelmiştir bence kötü düşünmeyin hemen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar