Diyelim iki erkek bir kızı seviyor. Biri çok maço, dediğim dedik çaldığım düdük... Diğeri de çok su yolu... Ama ikisi de taş :D Kızı hangisi kapar sizce?
Kılıbık deyip geçme, evde huzur verir; o kazanır.
Maço erkek candır, gerisi heyecan!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Maço erkek mi yoksa kılıbık erkek mi istediği kızı alır?
Ben erkekleri sevmiyorum. Kılıbık olan güvenilmez olur, çünkü bir tehlike anında koruyamaz. Maço olan da güvenilmez olur, çünkü baskı yapar, zorla istediğini yaptırmaya çalışır, şiddet uybulamaya kalkar. O daha da kötü. Her ikisi de güvenilmez olur yani. Hem her erkek aldatır, bir de zaten piyasada bir dünya güzel ve zeki kadın varken, bir zahmet tutturup da bana bakacak kadar sa lak olmasınlar. Bir de bunlar da olmasa sadece karşılarındakinin duygularıyla oynar, ya kullanmaya ya da para koparmaya çalışırlar. Yani kısaca hepsi aynı. En azından benim için. Diğer kızların da kendi sorunu, beni bağlamaz.
Söz konusu kadının ne tür erkekten hoşlandığı belirleyici olur, ben maço erkek hiç sevmem, böyle bir durumda maço erkeği çok daha çekici bulsam bile, diğerini seçerim. ;-) Bu arada maçoyu kılıbığı bilmem ama bu adamı çok etkileyici buluyorum, bir gecelik kaçamak için büyük fedakarlıklarda bulunurdum. :-)
iyiler genelde kaybediyor.. birinin ağzına edilince çok kıymetli oluyorsunuz nasıl oluyorsa. kime iyi niyetle yaklaşsam kızlar hep arkadaşım erkekleri tercih ettiler. sonra yine benim yanımda ağladılar falan. ama bence bu senin sorduğun kızın ne sevdiğine göre değişir. bazı kızlar "erkek dediğin sahiplenmeli, erkek dediğin kıskanmalı yeri geldiğinde bana bağırmalı, korumacı olmalı" falan diyor. bazı kızlarda tam tersine kendi dediklerinin olmasını savunuyorlar söz hakkı hep kendilerinde olsun istiyorlar falan. bu yüzden bu durum kızın ne istediğine göre değişir.
maço değilim ama olmak zorundayız. yoksa yalnız kalırsın. evlen, evlendikten sonra duygusala bağlarsın. kız üste çıkınca da ne oluyoruz güzelim, masaya vur. Bunu yılda bir tüketirsin. Çünkü maço erkekler yatakta egemenlik sağlamazsa ve saçma fanteziler kurarsa kızlar soğuyor, haberin olsun. yatacaksan ciddi yat. fantezilere sakın girme. karın bile olsa bu ne yapıyor diye bakıyor olaya.. En azından bizim ülkemizde böyle..
@cesurvemert kardeşim sorunum yatakta değil ki.. fantazi kuruyorum ve yattığım kadınlar bundan hoşlanıyor ben aşk istiyorum ilişki istiyorum bunu yapamıyorum bir türlü tek gecelik ilişkiler yaşıyorum falan onda sıkıntım yok ki sen konuyu biraz yanlış yere çekmişsin
Hayatim hicbi kiz bana bakmayacagini bilsem ve tüm kizlar maco erkeklere gitse bile ben kilibik olmayi tercih ederim her iki taraf anlayisli olmali anca o zman mutlu bir birliktelik olmali erkek kadin daha güclü oldugu icin daha cok altan alan kilibik taraf olmali ki güc dengelensun kadin kendini ezik mutsuz hissetmesin...
Maço erkekler evlenebiliyor. Çünkü toplumun yarısından fazlası maço, edebiyat felsefe yapan erkek tercih edilmiyor. En akıllı ve bilinçli kız bile tercih etmiyor. Tüm erkeklere duyrulur. Kesinlikle duygusala kapılmayın. Anında farkediliyor ve işler değişiyor. Sert olun ve masada elinizin sesi çıksın. Bayılıyorlar. Birini bulunca bunu deneyin. Kaybederseniz, gelin yüzüme tükürün. İddaalıyım bu konuda..
İkisi de ezik bir tipleme bana kalırsa. Alfa bir erkeğin bir kadının ruhuna dokunabilmesi ve bunu karakterinin bir parçası olan davranışlarla kendini kasmadan yapabilmesi en doğrusu bana kalırsa.
Kılıbık istediğini alamaz, kılıbığa kadını verir istediğini. Pısırık özgüvensiz adamlar kılıbık olurlar. Fakat maçoluk da denyoluktur. Gerçek bir erkek olsun kafi, kalıplara sığmasın..
Maço kızın senelerini çalar, ilklerini yaşar alacağını alır çeker gider, kız kılıbığa kalır. Malum önce sayko sever bizim kadınlarımız, harcanmadan normalini aramazlar.
Maçolar kadına erkeklik yapar dışarıda kendisinden güçlü birisine abi çeker genelde. Önemli olan kadına erkeklik yapmak değil damarına basanlara, sevdiğin kadına zarar vermeye çalışanlara erkeklik yapmaktır. Ben sevdiğim kişiye değer veririm sözünü önemserim mutlu etmeye çalışırım başımın üstünde taşırım ama kılına zarar gelecek olursa o zaman gözüm döner.
Erkeğimin sultanı olmak varken niye kölesi olmayı seçeyim? Tabikide kibar romantik biri ister kılıbık diyin ister hanım köylü bana değer vermeyen adamla işim olmaz
Ablalarım kardeşlerim inkar etmeyelim şimdi maço erkek görünce dayanamıyoruz, duruşuyla tavrıyla karakteriyle oturusuyla ve konusma stiliyle etkiliyor bizi 🙂
Seven insan sevdiğine değer verir. Maçoluk biraz egodur. Benim istediğim dışarıda kaplan, evde kedi gibi olan; tam olarak kılıbık denilemez maço da denilemez.
kılıbık demesek şuna.. kılıbık kaybeder.. ama kabadayı olmayan fakat insan psikolojisinden anlayan yani, duyguları canlı tutup monotonluğa asla izin vermeyen kazanır
Tabiki kilibik ister. Cünkü deger veren erkek bu sosyal ortamda nedense kilibik oralak gorülüyor. Hic alakasi yok halbuki. Seven insan sevdigini üzmez dmi.. kizi sevgisinden ikna etmek istedigi sürece de de az biraz maco tarafini gösterse iyi olur :)) kadin az biraz yönetilmeyi sever. Benimsin bundan sonra demeler, sana asigim kimselere vermem senindemeler cezbeder bir kadini. Iliskiyi canlandirir
Ya biri vardir sevdigi ya da sadece zamana ihtiyaci var bence :) ama belirli bir süre sonra kararini vermiyorsa bil ki kullanmak istiyor ona karsi olan zaafini sadece 😀
Yok artık liseli miyim ben 😄 sorgulanmaktan kısıtlamaya yönelik hareketlerden nefret ederim ki erkek arkadaşımla birbirimize karşı böyle tutumlar sergilemiyoruz
şii bana bak biz yeri geldi mi sevdamızı aya da çıkarırız kalbimizin derinliklerinde gomeriz sevdalısı olan maço erkek off bu ne be 😂😂 bırakın macoyu kilibigi keyfe keyf edin 😂😂
Gevsek kızlarin kuruntusu bu öküz maco evet öyleyim öyleyiz yerim kılıbıklıgı Erkek erkek olsun kadin kadin yeterli bizde kızlara işkence etcek değiliz yapılmasi gereken yaklasımı yapariz...
kızlar ağzına sıçan erkekleri sever etrafında pervane dönen erkekleri sevmezler :) bugüne kadar kimsenin kıcını kaldırmadım ve hep aranan erkek ben oldum kızlar beni istedi zorla
Parasi olan kazanir burada kadinlarin yazdiklarina inanmayin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kılıbık dedim ama bir erkek ne kılıbık olmalı ne maço ikisini birden kullanabilmeli karısını sevgilisini mutlu edebilmeli ama koruyup kollayan kıskanmalı herşeye izin vermemeli
En İyi Cevaplar