Söylediği yemekten, kahvesine kadar her şeyin fotoğrafını çeken, selfie delisi olan ve yetmezmiş gibi sizi kameraman gibi kullanan bir sevgiliye ne kadar katlanırsınız?


Hoş değil tamam bir ya da 2 kez çekersin bazı anlar ölümsüzleşsin diye ama herşeyi de şipşak çeken birisine katlanılmaz!
Çok nadir fotoğraf çekinirim, sevmiyorum da zaten. Ama seviyorsam bu durumun çok batacağını düşünmüyorum 😅
fotograf çekmek heyse anlarımda, çektiklerini zırt bırt sosyal mecralarda paylaşıyor olmasını anlayamam :D
Sevgilimse başımın üstünde yeri var üstümde gezdiririm onu
Cevap
27Cevap
Çok basit, önce bir tanıma sürecim olacağı için bunları görmem de muhtemel olacak. Zaten ona göre karar verilir bir ilişkinin başlayıp başlamayacağına, madem rahatsızsın o zaman sevgili olup vakit çalmayacaksın.
Tahammül edemem ya güzelce uyarırım turist gibi sürekli elinde bir telefon bir kamera olan bir arkadaşım vardı ona bile tahammül edemiyordum.
Büyük konuşmak istemiyorum ama fazla uzun değil. :/
Hadi bayan neysede. Ama erkeğin selfi meraklısı hiç bana göre değil 😆😊
Bir ben sevemedim sanırım şu fotoğraf çekme fotoğraf çekilme olayını
Sevgilim olmadı olur mu onu da bilmem ama şu kediye bayıldım
Birkac defa ikaz ederim. Olmassa yollari ayiririm. Insan blogger vs. olur anlarim, ama uc bes kisi gorecek diye dakikalarca foto cekenlere tahammulum sifir.
Salak salak sıfatını çekiyosa şaplaaa yer
Açıkça söylerim rahatsız olduğumu, öyle sürekli her anda fotoğraf çekilmesi itici bence.
Hayır kesinlikle. Zaten kendim çok foto çekinen birisi değilim
severim bende fotoğraf çekilmeyi sevdiğim yanımda olsada bool boll çekilseek yaaa
Bir susarim iki susarim 3 susarim sonra yeter be derim. bir sendemi var bu Tlfn 😂
Terk ederken benide bir çeksene derim...😅😅😅
Alır telefonu denize atarım sjddbkdmd
Fotojenik değilim ruh hastası ile isim olmaz
Keyif alıyorsa neden olmasın abartmadan tabide😉
Tahammül edemem sanırım. Egoist gelir
Gerçekten sevdimmi neden olmasın.
hiç tahammül edilmez si... çek gitsin podyuma :)
Ben cok cekinmem cekineni de sevmem
Ay katlanamam.. kir telefonunu
İstemezdim.
her an çekilmesini istemem
Ben de çekinirim zaten sdf
Görgüsüz değilim ama resim çekilmeyi severim
Emin değilim ne kadar dayanabilirim.
Sevgilim olsun katlanırım...
Sorun değil ayak uydururum
Oyle seyleri onemsemem cekerim ne var ki bunda
Bir süre sonra soğuma gelir
Görmemiş gibi yaparsa kızarım
Sevmem o tarz seyleri
İnstagrama koymadığı sürece kadraja girerim 😂
Idare ederim de aşırısida sikar
Rahatsiz etmez beni
Telefonu yok ki😎
Allah esirgesin.
Edemem hiç
0 tolerans
Tiksinç bir durum
3 gün
Tahammül edemem
İki buluşma..
Katlanmam ki
Edemem
Edemem
Edemem
Çok değil
Ayrilrim
Hiç.
kovarım imanima
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar