Ne garip dünya... Gönlü güzel kadınlar da var gönlü güzel adamlar da var hala. ne hikmetse denk gelmiyorlar ama birbirlerine. Allah bilir ya , galiba bir iyiyi bir kötüye yazıyor Rabbim, iyi kötüyü yola getirsin diye. herşey nasip ama Edepli olana meyleder gönlüm...
Benim annem de istemiyordu hemde öyle böyle dğl. emirvaki yaptım alıp geldim. önve kızdı, şimdi torunlarından çok seviyor nerdeyse 😊çok aşırı düşkünler birbirlerine 😊bence emirvaki yapın. zaten öyle güzel huyu var ki , kedi kendi kendini sevdiriyor. şiddetle tavsiye ederim bu cinsi 😊
Bende öyle diyordum. annem seni de kediyi de kapıya koyarım diyordu 😊alıp geldim bir sinirlendi , sesimi çıkarmadım , usulca yıllardır ilk defa bu kadar mutlu oldum , bunu bana çok mu görüyorsun anne dedim. sustu 😊sonra 1 hafta içinde kaynaştılar. annem ona ponpon yapıyor falan , hasta olsa Huzur onun başında bekliyor 😊yani şimdi deli gibi seviyor annem. ilk birkaç günü atlatırsanız gerisi kolay ve bakımı da çok kolay 😊
Aynen öyle yaaaa hiç evlenmedim anne olmadım o duyguyu bilemem ama resmen evlat gibi. dışardayken deli gibi özleyip , koşa koşa geliyorum eve. hapşursa aklım çıkıyor hasta mı olacak diye. acayip bir sevgi, yaşayınca anladım. kedi bambaşka bişey, öyle güzel gösteriyor ki sevgisini. bir kere her sabah sevgi gösterileri ile uyandırıyor sizi 😊
Kapalı tuvalet aldım , kumu da kokulu , zaten içgüdüsel olarak kuma yapıyor. ben 50 günlük iken aldım be wc eğitimi vardı hiç sorun yaşamadım. kuma gidip yaptı direk. her sabah kürek ile temizliyorum , kumlar öyle şahane ki kireç taşı gibi oluyor yani mide bulandırıcı hiçbir olay Yok. çok pratik. zaten koku falan da olmuyor.
Estağfurullah , saatlerce konuşurum Huzur’la ilgili 😊sana bağlı aslında masrafı. mama ve kum temel ihtiyaç.96 ya da mama var 2 ay gidiyor ,20 ye falan da. kum da öyle ,20 ye de var 40 a da. yani en az 40-50 lira masrafı var ayda. kaliteli mama ve kum alırım diyorsan 80 falan tutar aylık masrafı. bir de yavru kedilerde 5 tane kadar aşı var 1 yaşına kadar , herbiri 30 lira civarında.1 yaşından sonra masrafı düşüyor aşı azalıyor çünkü 😊
mama şart mi mesela kuru fasulye yemez mi yemek olarak evde annemin yaptığı yemekleri versem ya da ( : kum kokulu olduğu için şart dimi normal kum olmaz? 😶🤔🤗
Normal kum evde olmaz bence , bu kumlar özel, topaklanıyor yani 😊yer tabiki ama çiğ et verme , parazit yapar , birde sütü suyla seyreltip ver yoksa mideleri bozuluyor. benimkine süt iyi gelmedi vermedim bidaha. ya 5 liraya bile mama var. sen yeterki niyet et bakmaya 😊eğer birgün sahiplenecek olursan her konuda yardımcı olurum elimden geldiğince sorularını cvplarım aklında olsun 😊
teşekkür ederim cok nasılsınız ( : kapı önünde baktığım var zaten 4 -5 aydır aynı bu cins gözleri bal rengi derisi özel british büyük ihtimal :) ben hep salam veriyorum yiyor birşey se olmuyor olma yani dimi :) çiğ et verme dedin de çoğu kişide öyle diyor valla bimden sırf ona özel salam sucuk alıyorum yiyor 🙈😊
Rica ederim bişey yapmadım ki 😊çiğ et parazit yapıyor o yüzden vermeyin diyoruz hep 😊açık mamalar 5 lira kilosu , hem daha ekonomik hem daha iyi kediler için 😊bende 4-5 kediye bakıyorum apartmanın altında 😊Allah hayrını kabul etsin inşallah insanlar okuyup özenir de mama verirler birkaç cana😊
Kesinlikle. Her insanın sevdiği güzel mi? Mesela yolda yürürken demiyor muyuz 'aaa bu kız veya erkek buna nasıl bakmis diye. Halbuki bir de onun gözünden bak bakalım, dünyanın en tatlı insanı belkide.
En İyi Cevaplar