Yanınızda uyuyan sevgiliniz uykusunda eski sevgilisinin ismini sayıklasa ne tepki verirsiniz? Çok üzücü bir durum insan ne yapacağını bilemez. Siz ne tepki verirdiniz bu durumda?



Ne çektürmüş ayyuuuuu derdim içinden;
Sonra sarardım sımsıkı...
Başka ne yapılır ki meleklere?
Yalnız yorumlardan anladığım kadarıyla bayanlar pek bir insafsız olmuş🙈🙈🙈
Yüzünü hafif tokatlardım ne yapıyor bu diye. Üzüldüğüm için yapardım...
Üzülmezdim biz ne acılar gördük derdim :)
Olabilir unutamamak onun suçu değil sonuçta, anlayışlı olmak lazım :)
Ben gizli kullanıcıya bakmaya gelmiştim :D
Ondan yanlış davranmış olabilirim :P
Kisik sakin bir ses tonuyla sorular sorardim, ruyada gibi cevaplardi. Caresine gelen cevaplara gore bakariz 😀
Cevap
9Cevap
sabah rüyasında ne gördüğünü sorarım. amlatmasını beklerım.
sonra ben anlatırım boyle olfu dıye. sonra bı açıklama beklerım
İki şekilde tepki verirdim galiba. Ya sarsarak uyandırıp bağırırdım ya da sessizce bekleyip açığını bulduğum bir anda yüzüne söylerdim dumura uğrardı
yattığı yastıkla boğarım onu ya bir şey yapmam fazla
O an neler yaparım bilmiyorum ama sonunda bir daha uyumaya korkar hale gelir.
kesin kâbus görüyodur o 😁 bozuntuya vermem sarılıp uyurum
Ses kaydı yapardım kesinlikle
Sonra inanmaz filan.
Bide sorular sorarım
Aynen ben de bunlari yapardim:)) Garanticiyiz sanirim:)
@Eksimsibiri erkeklere güven olmuyor bizim suçumuz yok 🙄
bu konuda da aynen katiliyorum:)
Eski sevgilisinin ismide benimkiyle ayni o yüzden pekte umursamam hemen kendi üstüme alinirim beni sayiklamisrir diye:)
acaba baska ne diyecek diye dinlemeye devam ederdim
Uyanınca darlarım onunla mı konuşuyorsun falan diye
Derin bir iç çekerim ve onun için üzülerek onu dahada sever ve sarılırdım onu asla eski sevgilisi gibi bırakmayacağıma yemin ederdim
Üzülürüm ve soğurum büyük ihtimalle
Derin dondurucu 😑
Ahahahha 😂 her ortama ayak uyduruyorum napiyim çocukla çocuk olmak gerek xjdjxjs 😝
Kesinlikle bence de 😀
Tabi sınır çok önemli 😌
😂😂
Basarım yüzüne tokadı. Uyandıktan sonrada hesap sorarım.
3. Dunya savasi kamon
Yastıkla boğardım, tertemiz.
Sigaraya başlardım heralde
Yastıkla boğarım sanırım
ay hoşt ulan derdim sjsj
Yastıkla boğardım djfkd
Biraz daha dinlerim acaba daha neler diyecek 😱
Sessiz sedasız hayatından çıkar giderim.
bir bardak soğuk su dökerdim kafasına
Ne o unutamadin mi hala sayikliyorsun derim.
Sorardım ruyanda ne gördün diye
Kafasına iyi bir tokat indiririm çok sinirlenirdim
kan çıkar o durumda varya neler olurdu kim bilir
hoşuma gitmez..
ve sabah hesabını sorarım..
Agzina sıcardim yataktan atardim onu
yapmaz oyle bisey :D
Ağlarim heralde moralim bozulurdu
Bilmem 👂
Ağzına sıçardım net
Keserim hazir uyuyo
Tokat çakarım
Ayrılırım.
Terk ederim
Hoşçakal.. :)
Ayrılık sebebi hemen
Terkederim
uyandırırım
Kalkar giderim
Ayrilirim
üzülürüm biraz
Diyecek bişi yok.
uyandırır kovarım
Çarparım
Sogurum
Çok yaşa köpek derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar