Hoşlandığınız kişi uyurken sizi eski sevgilisi zannetse ne yaparsınız? Sizce bu durum kırıcı mı? Yoksa uyku hali deyip takılmaz mısınız?
Ben kirilirim. Ama dun gece yedim bu halti. Yanimda yatiyordu sarilmisti. Boynumdan optu su verir misin bitanem kalkamiyorum deyince, cok uykum var ahmetcan ( farzi misal) kalk kendin al yani sey alican ( farzimisal) dedim. Ustunde durmadi. Bu aksam da sordu. Kafan mi karisik senin, soguk davraniyorsun aklin mi karisti ne dusunuyorsun diye kombine sorguya aldi. Kirildi sanirim.
@Barkın69 bilmeden oldu sonradan fark ettim.
@Barkın69 Hayir hala o kisi yok. Canim sikildi, telefonda gorustuk. Sinirlendim, demis bulundum.
@Barkın69 onemli ve gerekli bir konu idi.
@Barkın69 o da gorusmemin gerekli oldugunun farkindaydi. Asiri kiskanc bir adamdir ama gereklilik soz konusu oldugunda bana eziyete donusecekse eger kisitlamasi, onu yapmaz.
İlk eşimle beraberken gece ona Sema demişim. Sema o sıradaki sevgilim. Sabah kim o Sema. Diye sordu bana. Ben de, hani dün Sivasta idim akşam yemeğinde şarkıcı vardı çok güzeldi, güzel şarkı söylüyordu. Onun adı Sema idi. Onu sayıkladım galiba dedim. İnandı. Ama aylar sonra olay ortaya çıkmıştı. Bilinçaltı işte.
Yastıkla boğardım diyip kötü örnek olmak istemiyorum. Ayrılırdım diyim :)
Şşttt :D 😎
uyurken değil de yüzüne karşı eski kız arkadaşımın ismiyle hitap ettim başıma belayı aldım hemde gün içinde birkaç kez söyledim.
Çok acı bir durum.. herhalde uyandiginda söylesem bile inanmaz diye susar kendimce unutmaya calisirim
Cevap
48Cevap
Yataktan düşürecek kuvvette güzel bir tekme atardım✋
E sonra da hayatı dar ederim tabiyki
😒😒
Eski sevgilisine gönderirim.
İyi bir zamanı bulup neden öyle yaptığını sorarım. belki zor gelir ama o kişiyi unutmadığını dürüstce söylerse engel olmam. rüyaydı. aklımda değil derse takmamış gibi belli eder. kalpten kırılırım tabi.
Çok feci üzülürüm. Sinirlenmek kızmak falan değil de sadece anlatmasını isterim rüyasında sayıklayacak kadar sevmiş mi ya da unutamamış mı özlemiş mi konuşuruz dertleşiriz ama üzüldüğümü anlasın isterim.
uyku hali demem zaten her şey sarhoşken ve uykuda çıkıyor ortaya
Eskiden helalarda sarı lastik terlikler olurdu hani hehh işte onunla o söyleyen ağzına ağzına vururdum :) Sonra yataktan aşağı :)
Yattığı kişi başkasını sayıkladı diye kimse bir yerini yırtmaz
Neticede alayı lakayıt ve yalama olmuş
Ayy resmen ayrılık sebebi çok kötü 🙈 kendisine çaktırmam olayı ama içimde sürekli kurtlar dolaşır durur
Oyle ise gercekten demeki unutmamis hala eskiyi
Tabi bu durumda bana yakisani yaparim
Buyrun kapi acil eski sevgiline kos derim
baya baya insanın dalgalarını bozacak bir olay ama hemen abi bir karar olmamalı düşünülmeli etraflıca.
sevgiliyken ayni yatakta yatmam ama öyle birşey olsa ayrilirim insan kendini yara bandı gibi hisseder
Hayat işte sevdiğinin hem kalbine hem de vücuduna sahip olamiyorsun bazen
uyurken söyledikleri aklından geçenlerdir vurarum oni D. d. d
Aha bir laz daha bulduk haburaya 😂😂😂
😂😂😂 haburaya 6 cay üstü su 😂😂😂
Nerelisin de bakayım kiz 😂
Sevgilim ile uyumam bu yüzden de böyle sorun ile karşılaşmam
Hah işte ya biriside dememiş sevgilimle evlenmeden neden uyuyayım diye
@petitoprensi aynen öyle
Gerçekten en akıllıca bir görüştü 😌🌸🌸
@petitoprensi teşekkürler
Geceyi bozmam sabah olduğunda bir daha konuşmam onunla. Gerçi sevgiliyken aynı yatakta yatmam o ayri
Kokulu mumla dalarım :D Ama eski sevgilisi yok garibimin.
sinir bozucu ismini sayıkladığı kişinin yanına s... gitsin
Eski degil yeni müşterilerlede karıstırr cogu o kadar yogunli işleri dün hangi kanka bugun hangisi adı neydı hangi cocuk hangi kankadandı hepsini karıştırmaya başladılar. Nereye gidiyo bu iş.
demek ki bilinçaltında o var derim , gün içinde ya da mutlaka düşünüyor derim ama yapacak bişey yok.
Senin a. k derim defol git onunla yat o zaman derim
ya yapmayın şöyle paylaşım şüphe tohumu ekmeyin milletin içine
kimi sayıklıyosun lan sen diyip terlikle yüzüne vururdum
cok kırıcı resmen aklında onun oldugunu gosterır...
Tepki vermem. Unutamadığı olayları sorgular, uzaklaşmaya başlarım. 😏
Bilinçaltını yansıtıyo unutamadığını düşünür uzaklaşırım
İnsanın fikri neyse zikri odur kırıcı bir durum ayrılırdım direkt
asla kabul etmem uyku hali bile olsan bu demek oluyor ki bilinç altında eski sevgilini düşünüyor
Git adını sayıkladığın kişinin yanında uyu defol derim 😡😡😡😒
İçinde hala ona karşı birşeyler var demektir. Kırıcı, üzücü, hayal kırıklığı :/
yanından çeker giderdim. ve bir daha asla benim yanımda uyanamazdi
Hicbir şey yapmam
Onu sadece kendime bağlamak için uğraşırdım
Hoşlandığım kişinin benim yanımda uyurken ne işi var
Lan götos poponu vampir kemirsin derim tekmeyi de atarim hatta kalkar kaburgasinda ziplar ceker giderim
soğuk suyu boşaltırım kafasından sonrada ağzını burnunu kırarım
ayrilirim sadece ozledigi insanlari ruyasinda gorur insan
eski sevgilisini bulur doverdim... sonrada sorardim seviyorsan git derdim yok dese sorun yoktur.. ama herhalde eski zibidiyi tekrardan doverdim
Önce çok şaşırırım,😱 sonra sayıklaması'nın ses kaydını alır dinletirim, devam ederse soğurum 😏
yorum yok benim yapacaklarım daha türk dilinde bir açıklaması yok
ilk önce ses kaydına alırım sesini sonra hayvan gibi uyandırım hala unutmamışsın derim bundan sonraki hayatında başarılar dilerim der çıkar giderim
Ben buni yaşamıştım daha önce. Çok kötü bir durum ya hiç kimsenin başına getirmesin Allahim.
Bozuntuya vermez kendimden soğuturdum ağa durumlar mortingen strasse olmuş baksana
Yuhaa filan yani. Yastığı ağzına tıkayı veririm 😃
Hiç hoş şeyler olmazdı
unutamadığını falan düşünürüm.. üzer ve uzaklaştırır ondan
Ceketimi alir cikarim bide not yazarim sayikladigin sevgilinle iyi sevismeler orrspu cocugu diye
Uyandırıp hesap sorarım. Her gün buna mı kafamı takıcam görmezden gelip.
ağzının ortasına vurur odadan değil evden atarım burnu sürtsün öyle gelsin hediyelerle Özür dilesin
Kendisi eski sevgilim olur olayın ardından..
Hos olmazdi tabiki, tekrarlamazsa sorun yok
Vururdum tekmeyi yataktan atardim.
Yargıtay'ın yerleşik içtihatlarına göre boşanma sebebi 😀
Ben doverdim sevgilimi Sayiklayamaz eski sevgilisini
Yani üzülürüm ister istemez ama bilinçaltı çok güveniyosam bişey düşünmem unutamadı gibi
Aşkın sıçış hali. Soğurum
Küfür etmek istemiyorummm ✌🏻
yastıkla boğarım 😁😁😊😊
Çarparim suratına ne uykusu
Suratının ortasına indiririm bir tane
Fena takilirim burnundan getiririmm
Çok üzücü bir durum be
Üstüne kezzap dökerim uyurken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar