Üzerinde ayıcıklı pijama
ayagında panduflar
Elinde bir bardak süt
Hadi yatalım çok yorgunum..
filan dese 😂
ayagında panduflar
Elinde bir bardak süt
Hadi yatalım çok yorgunum..
filan dese 😂
Bence gayet normal düğün telaşı koşturmaca bir sürü yorgunluk işi gücü yok o kadar şeyin üstüne benimle mi uğraşsın karıma sarılır yatardım nasılsa benim karım yarın başka evde kalacak değil ya ;)
Ooo zamanamı bölmek istiyorsun der yatarım gaçmıyor ya :)
Düğünden sonra normal olan bu zaten. O yorgunlukta istek olmaz
Cevap
28Cevap
iyi aşkım yatalım demem tabikide :D
lannn derim onca yıl bu anı bekledim içeçgin sütüde giyeceğin ayıcıklı pijamayıda severim yatmak yok zikiş var derim botkayı koydumu gibi işe koyulurum :DD
en doğrusuda yatmak bencede sabah dinlenmiş olarak daha istekli verimli oluyor insan
Robotla mı evleniyoruz? Sadece erkekte mi istek ve arzu oluyor? Ayrıca başım ağrıyor da desin tam olsun.
Ilk gece olmak zorunda degil. Insanin sevdigi olunca pijamali bile guzel gelir
Zaten düğünden sonra mecali mi kalır insanin. Yarini beklerim😂😂
eğer sekssavar pijama giyme huyu varsa devamlı dalga geçerim :D
yumoş yumoş sarılır uyurum nolucak son gün değil ya :D
O ayıcıkla pijamayla yatağa girer 26 yıllığın birikmişliğiyle gerisini sen düşün :)
Onu uykusunda skerk uyandırırım. İlk gün uyunur mu kodğm.
Yuhhh sapık aba za
Oyle yapmayi dusunuyorum :f
İlk gün olacak diye birşey yokki
Çok tatlı olur bence😄😄
Sevimli olur sarılir uyurum
İlk gün olması şart mi
Ertesi gün boşarım ben
Yatıp uyuruz
Illa ilk gün olacak diye kural yok ((:
güler ve sarılarak uyurum..
Gülme krizine girer uyuyamam ki
Gülmek iyidir
Başka bişey olmasın da
Cidden gülerim ya o tip ne lan öyle derim :) hahahahahshshsh
Ne ya Allah Allah 😕
Çok tatlış , Ben öyle yapcam😍
Yap tabii ama süt olmasın
Niye ben içerim yatmadan
Daha güzel uyuyorum 😕
Ağzım kokar diye mi😂
Yok ondan değil tiksiniyorum sütten
😧😒
Kızım kafana saksı mı düştü bu ne hal derim
ben uyuyaklmış olabilirim o zaman kardar
hoşgeldin tüylü ayıcık?
Git doğru düzgün birşey giy gel derim.
Okey lets go derim
Te ma etmaje der o da 😂
ayıcıklı pijama çok tatlı))
Var mı böylesi kaldı mı nesli🤣🤣
Namahrem soru 😁😁
Ben onu tahrik ederim arrık2:)
Sarılırım ne yapim☺️
Ahahhaa :D
olur sorun degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar