Bakışıyoruz ama ben hoşlandığına emin olamıyorum burda okuduklarımdan yüzünden?


Erkekler her kıza bakarmış, sevgilisi olsa da bakarmış, anlam yüklememek lazımmış, mış, mış...

Yani hayal kırıklığına uğradım resmen.
Bir çocuk var dershanede bakıyor hep hissediyorum da bakışlarını birkaç kez de göz göze geldik o yakışıklı ben güzel bir kız ama işin sonu ne olacak bilmiyorum tanımıyorum da onu ismini dahi bilmiyorum ama sizce onda bir etkilenme var mı yoksa normal mi erkek için bakmak aynı kıza bakmak yani?
Sizce adım atar mı, atarsa ben ne yapmalıyım

Notları:Daha önce ilişkim olmadı hiç
Bakışıyoruz ama ben hoşlandığına emin olamıyorum burda okuduklarımdan yüzünden?
Cevapla