Platonik aşık olmak mı, yoksa hiç aşık olamamak mı daha zordur?

Platonik aşık olmak mı, yoksa hiç aşık olamamak mı daha zordur?
Platonik aşkın acı verici ve yorucu olduğu söylenir. Hiç aşık olamamakta, bir yerden sonra sıkar insanı...

Peki sizce aşık olamamak mı, yoksa platonik aşık olmak mı daha zordur?

#VoyagerC
#Günaydın
Platonik aşık olmak mı, yoksa hiç aşık olamamak mı daha zordur?
Cevapla