Anne babama benzemek istemiyorum, insan nasil kendi olur?

Annemle babamin masum dogru gorunen yanlislarini yapip hayatimi mahvettim. bir iliskim vardi annemle babamonkone kesinlikle benzemiyordu ama en sonunda ona benzedi.. annem gibi supheci davrandim babam gibi bilmis annem gibi insanlardan kactim. annnemle babamdan ben normal bir iliski evlilik aile gormedim kafamda kuramadim hic tam olarak bunu. o beni sevdikleryiyle tanostirmak istedi ben istedigim halde tanismadim sonra fark ettim ki aNnem babamin hicbir arkadasiyla tanistirilmadi babam da annrmin ama ben onlar degilim tanismayi deli gibi ustiyordum ama cok korkuyordum onu kaybetmekten ne biliyim bir sey olmasindan ve tanismamak da normal geliyordu simdi bakiyorum ki hic de normal degil. o benim yuvamdi insan yuvasinin tum odaciklarini bilmez mi bilmeli ama ben korktum tanisirim da bir sey olursa diye yoksa her aklima geldihinde amnesine dua ettim hala ederim.. hayallerimde annesine yardm ettim arkadaslariyla guldum ama gidemedim isye yapamadim. BEN KENDIMI DUZELTMEK ISTIYORUM AMA NASIL OLUR BILMIYORUM YARDIM EDIN NOLUR
Anne babama benzemek istemiyorum, insan nasil kendi olur?
Cevapla