Siz ister miydiniz hayatınız boyunca sizinle olacak birini?
Aşk olmalı aşk.. :)


Aşk olmalı aşk.. :)




Zamanında olmuştu elbet. Uzun zamandır kimse hakkında böyle düşünmedim
Daha olmadı ama her an olabilir :D
Aşk olmazsa dünya dönmez :) Olur inşallah onu dedirtecek biri..
Bilsem gelir senle yeni yıla girerdim😍
Cevap
2Cevap
Bin yıl ömrüm olucaksa aşk ve sevgi daim olucaksa sanki rüya gibi geldi bir an gözüme.. kim istemezki;)
olsun tabi de düzgün biri olsa hic fena olmaz bakalim beklerken ölmem insallah 😂
Sevgili olarak değil de annem babam olsunlar hep ya ne kadar anlasamasak da onlarsız yapamam
Yokki öyle biri canısı 😃
Olasaydı yanımda olurdu. şu an burda olmazdım.:)
Böyle sorular insanı üzüyor, sorma yahu
olmadı ama inşallah olur :))
dostlarım ve ailemden başka kimseye demedim o sözü
o kadar deli sevmedim jzjsjsj
Ne planlarım vardı
At gibi uyudum
Oldu😍
Oldu.
oldu...
Var oldu
Olmadı🙄
Sevgilim
Evet oldu:)
Sevgilim sadece
Hiç aşık olmadım ki
Olmadı
Oldu da boş çıktı
Ailem dışında hayır.
isterdim, ama olmadi
Oldu
Olmadi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar