Kaynanam cocugumu sadece oglunun zannediyor sanki ben anasi degilim. Bu durumu yasayan var mi?

Kaynanamla altli ustluyiz ama hic bir zaman cok iyi olmadik bir iyi bir kotu. Ne o beni cekebiliyor ne ben onu. Ama. En bir kere ona karsi saygimi bozmadim ne yaptiysam kendime. Ama hiicc haz etmiyorum cunku o da bana kotu davraniyor. 5 aylik bebegimmvar durekli capp cupp opuyor ve hic temiz bir kadin degil tukuruk kokuyor o gidince bebegim midem bulaniyor. Bir kere guzelce uyardim esime soylemis esim de bana kizdi anneme oyle deme dedi. Simdj aramiz limoni İstanbul'da kaldilar ben hic ordayken onu aramadim gorumcemi aradim. Dun gene insanlik namina caya gelin dedim glrumcem onden geldi o arkaadan ama soylene soylene geliyor baan "edepsiz"dedigini duydum. Hosgeldin dedim hosbulmadim gibi bseu dedi suratima bakmadan iceri girdi her neyse yedi ictiler eline saglik dedi cocugu severken de oglumun oglu canimim cani benim oglumun tohumu diye seviyor bagira bagira sinir oluyorum sanki cocuk onlarin benim degil. Esime dedem euclu ben oluyorum dun geve isten eve geldi hemen gece oraya ugradj eve gelmedi bana kizdi diye gec geldi. Bu ara ne zaman tartissa hep yatagini ayiriyor gidiyor obür odada yatiyor. Dun sabrim tasti tuttum kolundan orla yataga cagordim bana kocalik yapicaksin yoksa seni bosarim dedim oyle geldi paşa paşa. Cok kotu hssediyorum yardim edenin yok yalnizim burda kimse yok gidebilcegim onlarla da iiyi amladamiyorum mesafeliyim. Onlar da annem bu eev istemiyorlar bu duruma bile katlaniyorum cok sabrim tasti artik. Kocama cok aşıktım ama simd asiri soguttu kendinden. Beni hic anlamiyor. 😷😷😓😓😓
Kaynanam cocugumu sadece oglunun zannediyor sanki ben anasi degilim. Bu durumu yasayan var mi?
Cevapla