Soru da bir mı eki fazla olmuş 😊
Eşinizin light erkek mi olmasını istersiniz, yoksa taş fırın erkeği mi?
Soru da bir mı eki fazla olmuş 😊

Erkek, erkek gibi olmalı.
Yani, seven, koruyan sahiplenen zor ve sıkıntılı durumlarda devreye giren, merhametli, saygılı, sözünün ve bulunduğunu yerin ağırlığını taşıyabilen, kararlı, sözleriyle sesini fazla yükseltmeden de ne demek istediğinı anlatan.
Kısaca, sevdiği kadının, yanında güven de hissedeceği gibi olmalı bir erkek**Ne light ne de maço!
bana kılıbıkımsı dışarda maçomsu. ikisinin ortası ya. höduk höduk ota boka lan lun ulııaaann diye koşmasın çok itici. kılıbıkta itici. erkekler çok iticisiniz :::D
Çok birşey istemiyoruz bazen maço olacak ama tam değil kılıbık olcak ama masaya yumruğumu koycak romantik olcak ama çok da abartmayacak (sanırım erkekleri biz delirttik)
Yeri gelir en işlek caddede eğilir ayakkabısını da bağlarım. Yeri gelir bir söz söylerim ses tonum yeter. İkisinden biri olmamalı... Sevgi, merhamet, anlayış ve kararlılık sahibi erkekler en çok tercih ettikleridir.
Maçi diyince tokat ibaresi ve Anadolu figürü hoş durmamış...
Cevap
5Cevap
Çoğunlukla maço ama ilişkinin yürümesi için gerektiği yerde maçoluğunu da bırakmalı. Bu maço kelimesi için el kaldıran erkek resmi hoş olmamış.
Uçlarda yaşamayın ortayı bulun. Peki karıcığım diyeceğiniz yeri de bilin masaya yumruğunuzu koyacağınız yeri de 😉
Esini sevmek yardimci olmak kilibiklik dovmek kirmak maco öylemi yok ole bisey. Okuzlerin uydurdugu bir sey. Bana kiyamayan kocanın ayagini elimle yıkarim. Maco gibi okuzede ölunce sevincimden. Yetim sevindiririm.
Maco olarak elli kaldıran adamı yakiştirmak hicde hoş değil.
Ortası gerekırse tartışılıp orta bulunulmalı
Ojemi süren bir erkeğim olsun isterdim o yüzden kılıbık 😉😊
Kılıbık sevmen çok güzel
Benimle ilgilenmesi ilgili olması kilibiklik olmazz..
O görüntü kilibikligi ifade etmez bence..
Sevgi dolu bir insan olsunn benim eşim..
Bana gücü yetsin ama kıyamasın
#BirKezbanınSeyirDefteri
Kibar ve saygılı bir insan olmalı. Tabi dağlarda yaşayan bazı canlılar bunu kılıbıklık olarak tanımlıyor ama olsun. 👍😄
Yaşadım biliyorum ama maço olmaz ya sevgilim olmadan önce maço olsun diyordum ama yaşayınca öyle güzel bişey değil beni çok sevsin kılıbık olsun
Ayy o oje süren ne tatlı bir görüntü..
Kılıbık olmasın tabi in_saaan olsun😊
Kılıbık ne ya yıllarca maço diye erkekleri tepemize çıkardınız yeter ya kılıbık değil hanımcı!! Maçlardan daha erkekler
Yerini ortamini yurdunu bilmeli kari gibi konuşmiyacak eşine şiddet uygulamicak... Dışarıdan gören maco sansin evimizde modern kocacim olsun😂😂😂✌🙈
Kılıbık diye yanlış foto koyulmuş bence o bir romantizmdir bende sevdiğimin ellerine ayaklarına oje sürmeyi isterim
Orta karar erkek olsun. Bazen taş fırın bazen light olsun
Ortasi olsa olamz mi? Yerine gore maco yerine gore "kilibik" :)
Bu konuda çok arafta kalıyorum ya😄 Ama maçolardan hoşlanıyorum galiba :(
Hem centilmen ve saygili olacak, hem de cesur ve koruyucu. Yani ikisinden de ozellikleri olmali.
Kilibik olsun. Maçoyla falan uğraşamam 🙄
Erkekler niye oy veriyor mantığını anlamadım
Onlarda genel olarak fikir beyan ediyor işte
Erkek olarak eşiniz nasıl erkek olmalı sorusuna cevap vermek çok saçma
Bence de 😊
Evde kilibik disarda maço :)
Oje suren enderdir yaa
Ortasını ayarlayabilen biri olmalı bir eş.
Ne maço nede kilibik ortasi iyi bence
Ya o kılıbık olan da ne sekermiş oylesinden olsun
ilginç geldi konu az önce ye oldum...
ADAM OLSUN hanımlar ötesi kolay bol şans
İkisinin ortası yok mu
Nerde maço nerde kılıbık olması gerektiğini bilen
Ikisinin ortasi olmali. Harmanlayalim.
evde kılıbık dışarda maço olsun pliz
kalıplara girmem ben.
Maço olsun vurdu mu masaya titriyeyim 😂😂
Gav🐴 severim
djjdjdjdjdjd
Orospik mısın
Maçoooo:)
😊😊
Mümkünse erkek olmasın aksdk
Ortasi yok mu 😄
Kılıbık olsun.
b dekinden
Kibar ve saygılı olmasını isterim
İkisinden de yarım kilo
Tam ortası olmalı
Tam buğday
Ikisinin tam ortası
yerine göre diyim 😃
Light
kalbiilik
Erkek olmasın ya
Ortası
Yerime göre
KILIBIK
Maço + kılıbık /2
İkisinin ortası :)
Modern maço isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar