AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
Karaktersizligi dibine vurdum , ama belli etmemeye çalışıyorum gibi bisey.
Sıcmış sıvazlamış yani resmen
Sana değer veriyor ama aşık değil işte açıkça yazmış sevgilin diyorsa da saçma işte önemseniyorsun ama yeteri seviyede değil gibi bişey
Seni normal insan olarak seviyorum diyo.. Özel değilsin benim için aşık değilim ama arkadaş gbi herangibisey gbi seviyorum demeye getiriyo. .
Bunu bana söylerken neyi hedefledin peki? derim. Böyle salak salak konuşanlarla vakit harcamamak lazım.
senide bir hayvanıı bir arkadaşımı sever gibi seviyorum ama öyle ölüp bitmiyorum sana olsanda olur olmasanda olur demektir ve tam bir saçmalıktır bnce
Çok manası olabilir.
1 cinsel menfaat icin kapı yapiyordur
2 ayrilmak istiyordur
3 gercekten dedigi gibi sadece seviyordur.
-Severim seni bilirsin iyi insansın hoş insa sın efendi insansın...
-Yaradılanı severim yaradandan ötürü...
Gibi severim seni ama aşık değilim... demek :D
seni sevebilir ama aşık değilse o sevgi arkadaş olarak sırdaş olarak yakın olarak sever ama aşk sevdiğinle bir olmak onunla olmak demek
Hem ayranım dökülmesin hem motorlu taşıtlar vergisine %40 zam getirilmesin. Hahah iyi sacmaladim he
Türkçesi ; Hayatımdaki yerin önemli ama aşık olabileceğim, beni çeken bir özelliğin yok
Daha önce aşık olmuş biri bunu söyler çünkü aşkın nasıl bir şey olduğunu biliyordur. Sana duyguları o kadar abartılı değildir sadece seviyordur.
Bilen bilir bir dediğinin diğer dediğini tutmamasıdır dengesizliktir, korkaklıktır, kaçmaktır ve buraya yazamayacağım diğer şeylerdir..
Eğlencelik takılabiliriz benden ciddi adımlar bekleme vs vs
Şey de olabilir- seni seviyorum ama aşka inanmıyorum. Önemli olan sevgidir. Aşk o ilk baştaki heyecan. Olabilir.
Takılması güzel seninle ama olmazsa olmazim değilsin diyor bence
Lafı söyleyene sen 3 5 bira al kafası iyi olunca zaten dökülür ortaya foyası o ne la öyle 😂😂😂
Soru benimle alakali değil demekten cenem yoruldu falan. s
Iyide sana sen yap demedim ki lafın gelişi sen dedim 😏
"Sen" ve lafın gelişi himm iyiymiş 😪
Yorumu silip tekrar yazayım istermisin?😞
Yanlış ifade 😀
Yorumunu silemezsin ki 😐
Herşeye böyle cevabın varmı? Yoksa bende sen gibi devam edeyim mi?
Cevap iyidir güzeldir 😪
Herşeye verilen cevap iyi değildir
Üff tamam sustum yia
Bir alkışı hak ettin 👏👏 sohbet edilir ama zitlasma saygılar
Yani seviyorum iyi birisin ama aşık değilim görünce kalbim atmıyo demek
Begeniyorum seviyorum ama asik degilim bagli degilim yanu
Bu Karnım aç ama canım hiç bir şey çekmiyor gibi bişe
Seni seviyorum ama aşık değilim demek, gerçekten sevmemektir. O kadar. Takılmalık sadece.
Sevgi dilini bilmemde nefret dilinde döner bicagi ile kes beni anlamini tasir
Sana hic bir zaman aşık olmayacak anlamına geliyor.
Benim için önemlisin kıymetlisin ama seninle bir ömür geçiremem demek
Aşk geçici sevgi kalıcı bir şey olduğundan yola çıkarsak güzel bir şey demiş sanırım 🙄
Bunu hayatım boyunca anlamadım ve saçmalık olarak nitelendiriyorum.
bende yeni bir şey ortaya atıyorum aşığım ama istemiyorum, sevmiyorum
Bu şey değil mi ten uyumunu yakalayamadım ama hoş kızsın?
Gayet normal bir cümledir çünkü neden aşık olalım allah allaaaaaah shahah
3-5gün eylenelim fazla ciddi düşünme demektir terste okusan düzde okusan sorduğun sorunun cevabı net bir şekilde Budur
Bunu yazan kör oldu seviyor boş laf yapıyor. İstemem yan cebime koy.
Sevmek ve aşık olmak farklı birşeydir bunu düşündünüz mü hiç?
Seni insan olarak seviyorum her an gidebilirim hazır ol demek
bir insan herşeyi sevebilir meyveyi annesini babasını sevgilisini ayakkabısını
Ama herşeye aşık olmaz birkez aşık Olur.
Bir kadına/adama
Her an bırakıp gidebilirim ama o fırsat doğana kadar sen yanımda kal, kıpırdama bir yere demek
aynısı bende oldu
kızı seviyorum ama aşk yok
açıklanamaz bişi
sözler kifayetsiz
Aşk farklı birşey, sevgi farklı birşey. Sevgiyi çok fazla kişiye besleye bilirsin ama aşkı sadece 1 kişi için. Aynı anda 2 kişiye aşık olamazsın.
İnsan olarak arkadaş olarak kardeş olarak vs. sevilemezmi
ikimiz bir fidanın güller açan dalı değil de
sadece düzüşen yaprakları olalım
fazla eserse dökülürüz
Mandalinayı seviyorum ama hayatımda hiçbir mandalinaya aşık olmadım jflfj öyle bişey
"Seni severim güzel kız ama aşık değilim. O yüzden bana bağlanma" diyor bence.
Seni bir insan ya da arkadaş olarak seviyor demek.
sana gelene kadar büyük acılardan geçtim. yandım yıkıldım darmadağın oldum. sana anca enkaz kaldı. bu enkazı ne kadar toplayabilirsen onla idare et. bende malzeme bu.
Demiş ki;
Geçmiş bir gün için beyhude yâd etme
Gelmemiş bir an için feryad etme
Geçmiş gelecek hep hikaye bunlar
Eğlenmene bak ömrünü berbat etme
Demiş.
Cok basit aşk daha tutkulu bir duygu her sevgiliye hissedilmez bazi sevgiliyi sadece seversin deger verirsin ama aski yakalayamazsin kisilerin elinde olan bir sey degildir
Sen yedekte kal, ben sağda solda sürtüp geleyim demek..
Gayet normal bir cumle, ben de cok sevdim ama asik olmadim.
Ask yok.
Senınle eylenmek güzel dıyor resmen daha acıklayıcı olamazdı
Huyunu sevmek ama begeni içermemek anlamını da taşır 🙂
Seni seviyorum ama evlenecek sevgili olacak gibi değil bir kardeş bir arkadaş gibi
seni seviyorum ama daha iyisini bulursam bırakırım ya da buldum bırakıyorum diyo
Ne kadar gzl ozet
Sana karşı boş değilim ama aklımda senden daha yoğun hisler yaşayabileceğimi düşündüğüm biri var demektir tam olarak
Aşık olmayacaksan sevme arkadaş:dd
Neyse söze gelelim şey gibi olmuş gösteririm ama tadına baktırmam:d
Şuanki durumumuz iyi daha fazla ilerlemeyelim diyormuş gibi...
Herkes birbirini seviyor aşk olmazsa o sevmek; o sevmek olmuyor
Seninle olmak istemiyorum ama kitmakta istemiyorum anlamina gelir..
Güzelim hormonlarimi harekete geçiremiyorsun demek oluyor
bir sevgi var ama kor kutuk durumda degil hoslantiya daha yakin yani
Saçmalık tamamen aşık değilsen niye onunlasin sanki
oooo kardeş aşk çok başka birşey hoşlanmak çok başka hoşlanmak işte güzel bakınca mutlu olunan kişidir her gördiğin kişiden hoşlanabilirsin aynı anda birçok kişiden ama aşk ondan başkasınu gözün görmez
Sevisebiliriz Ama baglanamayiz :) fuckbody gibi birsey olmus bu.