
Böyle bir imtihana tabii tutuldunuz , ne yapardınız? ya da buna benzer imtihanlarda?
İyi Akşamlar.

Çok üzülürdüm zira onun tırnağına zarar gelmesini istemem.
Bu durumu kaldıramazdı benim biricik nazenin kanaryam, intihar etmeye kalkışacağını biliyorum bu yüzden yanından hiç ayrılmazdım, kitap okurdum ona polisiye, sevdiği bilim kurgu filmleri açardım, sahneleri anlatırdım, bebeğim gibi bakardım, fenerbahçe maçlarını detaylı anlatırdım, deniz kenarına götürüp saatlerce orada dururduk bilirim deniz iyi gelir, sonra sade sert bir türk kahvesi yapardım fal bakardım, eğer sadece nefes alıyorsa bu bana yeterdi...
Sanırım canımı yakan tek şey sesini duyamamak olurdu, olsun eski ses kayıtlarını dinlerdim gizli gizli...
Kimse yaşamasın bu durumu... :-(
asla bırakmam sevdiğimi laf olsun diye sevmiyoum ki gerçekten seviyorum
Dış görünüş için insan sevmem, birine tutulduğum zaman gerçekten senelerce gram sevgi kaybetmeden sevebilirim sadece onun varlığını hissedeyim, sevgisini hissedeyim. Sağlam karakterli biri bir insanın dış görünüşünden ziyade konuşma tarzından, hayata bakış açısından, sesinin tonlamasından hoşlanır. Ben sevdiğim zaman tabiri caizse bayağı deli severim. O yüzden sevdiğim insanı bırakabileceğimi zannetmiyorum, kendime yakıştıramam.
Böyle bir olay kimin başına gelirse gelsin, işte o zaman anlarsınız gerçekten mi seviyor yoksa sevmiyor mu... Allah korusun tabi... Büyük konuşmak istemiyorum, başıma gelmedi böyle bir olay...
Cevap
21Cevap
Hunharca sevip, karşılık göremeyenlerdenim. Söylemek istediklerim bu kadar teşekkürler.
Ne kadar vefakâr ya da sahtekarsınız diye soruyor sunuz sandım😄
Dış görünüş için sevmediğim için fark etmez sonradan ne olduğu ya da olacağı önceden nasıl seviyorsam aynı şekilde severim ne olmuş öyle kıza içim cız etti gözleride mi yanmış onun🤔
Aynen inşallah🤔yazık ya çok fena😒
Amin!😞
başıma gelmeden bilemem ya ben bunu
şimdi bol keseden atmak istemiyorm:)
Görsel ne kadar doğru bilmiyorum ama sevginin görüntüyle değil ruhta yaşandığına inanırım. Fiziği güzel olsa ne olcak, karakteri olmadıktan sonra..
rabbım kımseyı boyle sınamasın , ufuruyor demesınler abartıyor demesınler ama ben sevdıgımde cok fena oluyorum ben yatalak olsa bokunu alır koklar oyle atarım cope:(
dis gorunusun onemli olmadigini anlayan insanlar kurtaracak bu dunyayi. simdilik en azindan kendi adlarina kurtariyorlar :)
Ben sadakâtliyimdir yaa, yaradan göstermesin öyle bir şey olsa kendisi bile istese bırakamam.
Hastalıkta ve sağlıkta...
Bilemiyorum ama büyük ihtimal kalırım bu imtihandan
Sonsuza kadar görmiyeceğimi bilsem ama iyi olacağindan emin olsam 2 gözümü bile vermeye razı olurum
4 sene boyunca maddi manevi kullanıldım. yeterli mi?
hayat müşterek olarak yaşanıyor her şey insanın başına gelir ilk duygularım ne ise öyle yaşarım
Valla çok sabır gösteririm ama bazen olur olmadık fevri çıkışlarım olduğu da doğrudur
Bizimkiler ikinci gün yeni birisini bulur. Peh
AYnen :D
Yorumları okuyorum Hanımefendi herkes güzel yalan söylüyor
ben insan sevmiyorum :D..
severdim daha çok hemde
Böyle insanların nesli tükendi bence 😄
Bu yüzden herkes sevemez sevdiğini sanır..
Buyuk konusmak istemiyorum
Çok seviyorum.
Sevdiğim hayatı yasatirim uzmem onu
Bnde bırakmam
Bırakmam ama klavyede değil, ciddi ciddi bırakmam.
Ìşte gerçek sevgi bu.
Bırakılmaz ya 😕
Ugrunda ölecek kadar
bir ömür..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar