Oğlak burcu erkeğinin nefret mi ediyor seviyor mu nasıl anlarız :/ ?

Yardim edin lutfen. Oğlak burcu bir erkek arkadaşım vardı. Bende aslan burcuyum. Ve normalde 2 senedir benden hoşlanıyormuş daha sonra birlikte vakit geçirmeye başlayınca açıldı bianda sevgili miyiz diye. beraberligimiz başladı herşey çokta güzel çokta eğlenerek vakit geçiriyor görmeyince neden daha sık buluşmuyoruz diye de yakınıyordu. Bir iki kavga ettik duygularla ilgili ben korkağım elim kolum bağlı diye yanimda agladi. Ayrıldık. Ayrıldıktan sonra o eski bana düşkün gitmiş yerine başka biri gelmiş gibi davranıyor benimde aklımda beraberkende yalanıydı duygular diye kendi kendimi yiyorum. Bian da benden kaçmaya başladı. Yolda görse selam vermeyip kaçıyor neden böyle yapıyorsun diyorum sonu daha kötü olmasın diye diyor. Konuşmak istiyorum noldu birden diye kaçıyor ama ona ulaşmamı da engellemiyor. kafam karisti. Bilerek mi yapıyor yoksa nefret mi ediyor anlamıyorum:( sizce?
Oğlak burcu erkeğinin nefret mi ediyor seviyor mu nasıl anlarız :/ ?
Cevapla