Biriyle birlikte olmak için o'nu kovalar mısınız, kaçar mısınız? Kaçan kovalanır taktiğini uygulamak, her zaman olumlu sonuç verir mi? Ters tepki yaratmaması için bu yolda nelere dikkat edilmeli?
"Kaçan kovalanır" taktiği birini kazanmak için etkili bir yol mu?
Merhaba, bu yöntem doğru ve yerinde olarak planlı, kontrollü bir şekilde uygulanırsa çok iyi sonuçlar elde ettirebilir. Fakat dozajını aşmamak kaydı ile çünkü belirli bir zamandan sonra bunalacaktır partnerin. Ve bazı şeyleri riske almalısın bunu yaparken sevdiğin insanın veya kişinin seni sevdiğini zannetmiş olabilirsin ters de tepebilir kısacası yani. Eğer gerçekten sana değer verdiğine inanıyorsan bir dakika bile durma derim planlı bir şekilde yavaşça uzaklaş meraklandırmalısın. başarılar dilerim dostum.
Valla o kadar yorgunumki ne kacanla ugrasicam ne kovalayanla ne halleri varsa görsünler. Yeter be seviyosun hep plan hep bir plan. Yeter ya askinada tüküreyim sevgisinede asktan sogudum artik ne halleri varsa görsünler ya. Böyle aşkmı olur planlar programlar. Tüküreyim öyle aşka ben
Her zaman degil bence. Bazilari test etmek yani iste pesimden kosacak mi mucadele edicek mi gibisine denemek amacli naz gibi bisey kaçar. Ama bazıları ise harbiden ciddi ciddi kaçıyordur sende üstüne gidersen kendini düşürür ve gülünç bir duruma düşersin .. Bence 😊
Hayır değil. Karşı taraf eğer seviyorsa sizi, kaçmaya gerek yoktur zaten. Kaçmayı, peşinizden sürüklemek amaçlı yaparsanız ve kaçtığınız kişi sizi gerçekten sevmiyorsa, iyice uzaklaşabilir.
partnerine bağlı bu taktikler sen gidip bir çok kızın /erkeğin çevresinde dolaşan birisine yaparsan, sen pek ilgi görmezsin ama partnerin seçeneği az ise, şansın artar diye düşünüyorum saygılar.
@Bembeyazgul lisedeyim 3. sınıfta meslek lisesnde hep kız başka bir lisede acayip yakisikli bir cocuk var kaç kızla konuştuğu belli değil ama çocugu bir görsen kendini yavsamamak için tutman imkansız ben normal sıradan bir kız öyle konuşuyoruz nr yakisikli bilmem ne iddaya grdik ben bu çocuğu ayarlayim 2 hafta cikiyim 500 lira ver çekler bana kabuk ettm ben bir başladım çocuğa odaklanamaya tam 4 ay ugrastim neler yapmadım bir bilsen resmen artık Çocuğun hayaliyle yatıp kalkiyodm dedim artık yok olmuycak bu iş kızlar ben vazgeçtim sonra ne oldu biliyomsn çocuk ters tepti benden çok hoşlanmıs hayatında tek samimi bulduğu benmisim başladı o bana yurumeye 5 yıldır sevgiliyiz ve inan çocuk bana ağır basiyo gerçekten çok yakisikli nazar degmesn sevgilim ama iddaya girip te ugrastigimi rasgele birbirimize aşık olduğumuzu hala bilmiyo 😀😁😀😁
Şu ilişkilerde taktik uygulamayı ne zaman bırakcaksınız. Oyun mu oynuyorsunuz burada iki insanın duyguları söz konusu. Seviyosan öyle davran karşi taraf seni seviyosa o da öyle davranir zaten
Kaçan kovalanır evet asalak insan kendi oluşumunu benimsemeyen kimselere hayranlık duyarken bilinçli insan etik ve diger sosyal kurallarla tartarak karar verir
Olumlu sonuç alınamadıysa nedenler bir sorgulanmalı çözümlenebilecek başka bir yol varsa veya zamanla düzelebilecek birşeyse sabırla beklenmeli gelecekte çok seviliyorsa da tasarı uygun zamanda yeniden gündeme getirilmelidir. Bunun dışında uğraşılması vakit kaybıdır. :D
En İyi Cevaplar