"Sevduğuni alamaysan alduğuni sevecesun" sözünü uygular mısınız?

Çogu zaman Bizim sevdiğimiz ve Bizi seven insan aynı kişi olmaz.
Biz de şans verelim o kişiye deriz ama kendimizi kandırırız. cünkü açık konuşalım sevemeyiz hiçbir zaman o kişiyi Hatta bazen soğukluk bile duyabiliriz..

Bundan dolayı kendimi suçlu hissettm
ama ben aşık olduğum adamla evlenmek istiyorum. Cünkü evlenince birkaç sene sonra insanlar bazı hareketlerinden ötürü soguyabiliyor e ben baştan negatif başlarsam her hareketi itici gelir zaten
Hayatımda bir kez aşık oldum O da 13 yaşında..
şu an yaşım 23.
Belki yeniden bir gün seversem Onunla evlenicem.
Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Güncellemeler
+1 yıl
Gncl234
"Sevduğuni alamaysan alduğuni sevecesun" sözünü uygular mısınız?
Cevapla