Çogu zaman Bizim sevdiğimiz ve Bizi seven insan aynı kişi olmaz.
Biz de şans verelim o kişiye deriz ama kendimizi kandırırız. cünkü açık konuşalım sevemeyiz hiçbir zaman o kişiyi Hatta bazen soğukluk bile duyabiliriz..
Bundan dolayı kendimi suçlu hissettm
ama ben aşık olduğum adamla evlenmek istiyorum. Cünkü evlenince birkaç sene sonra insanlar bazı hareketlerinden ötürü soguyabiliyor e ben baştan negatif başlarsam her hareketi itici gelir zaten
Hayatımda bir kez aşık oldum O da 13 yaşında..
şu an yaşım 23.
Belki yeniden bir gün seversem Onunla evlenicem.
Biz de şans verelim o kişiye deriz ama kendimizi kandırırız. cünkü açık konuşalım sevemeyiz hiçbir zaman o kişiyi Hatta bazen soğukluk bile duyabiliriz..
Bundan dolayı kendimi suçlu hissettm
ama ben aşık olduğum adamla evlenmek istiyorum. Cünkü evlenince birkaç sene sonra insanlar bazı hareketlerinden ötürü soguyabiliyor e ben baştan negatif başlarsam her hareketi itici gelir zaten
Hayatımda bir kez aşık oldum O da 13 yaşında..
şu an yaşım 23.
Belki yeniden bir gün seversem Onunla evlenicem.
Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Güncellemeler
+1 yıl
Gncl234
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar