Eski sevgilimin sabaha karşı kapısına gittim sizce bana olan her seyi bitmis mii, goruslerinize ihtiyacim var?

Ben ayrildim ondan 3 hafta once bitti evet ama ben cok ozlemistim barismaya dair bisey demedim aslinda kusluk olmasin aramizda dedim senden saygi istedim ama bunu bana vermedim iletisim kurmak istemiyorum senle dedi konusmayan arkadaslardan olalim kus kalamayalimndedim o kabul etmedi sana hala deger germiyor olsam defol git diyip yuzune kapatirdim dedi hala deger vermiyor olsan o hediyeleri hala sakliyor olmazdim dedi sen benim hafizamdasin aklimdadin dedi sarilmak istedim her seyi daha da zorlastiriyosun farkinda misin dedi gidicegim zaman hadi gittigini goreyim yuzune kapiyi kapatmis gibi olmak istemiyorum dedi bana olan sevgisi bitmis mi sizce?
Eski sevgilimin sabaha karşı kapısına gittim sizce bana olan her seyi bitmis mii, goruslerinize ihtiyacim var?
Cevapla