Aşk İlişkileri Eski sevgiliniz kapınıza dayanıp seni çok özledim dese içeri alır mısınız? ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 40 Yapay Zekaya Sor Az komik yapda gülmekten altımıza sıçmayalım diyip yüzüne kapatırdım :D Eski sevgiliniz kapınıza dayanıp seni çok özledim dese içeri alır mısınız? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Eski Sevgili Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
GGNNSS Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 58% +1 yıl Demesi kolay ama ayrilma sebebine gln da bagli bence bizde ayrildik 1 ay sonra geri geldi aldim tekrar.. olabilir yani cok kasmamak lazim insaniz 0 0 Yorumla
s UykuHuzurr0o Takip Et Master Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Bu olay başıma geldi kapıyı yüzüne kapatmıştım burnuna gelmişti. Beter olsun. 1 0 Yorumla
atsizbiri Takip Et Xper 5 Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Asla almazdım tekrar şans verecek olsam eski sevgilim olmazdı ztn 0 0 Yorumla
Wineandorange Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Dedi.. içeri aldım fakat sonra yine bitti. 0 0 Yorumla
nomorebets35 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 64% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. tabiiki alirim da bir tekrar icin degil 0 0 Yorumla
StoneeCold Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Problemli ayrılmadıysak oturur konuşurum 0 0 Yorumla
Bilgolog Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Hemen polisi ararım jsjs 0 0 Yorumla
Blackandwhite_0 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Manyak mı ne derim ama özlediysem alırım evet 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Demesi kolay ama ayrilma sebebine gln da bagli bence bizde ayrildik 1 ay sonra geri geldi aldim tekrar.. olabilir yani cok kasmamak lazim insaniz
Bu olay başıma geldi kapıyı yüzüne kapatmıştım burnuna gelmişti. Beter olsun.
Asla almazdım tekrar şans verecek olsam eski sevgilim olmazdı ztn
Asla cehenneme kadar yolu var
Dedi.. içeri aldım fakat sonra yine bitti.
Almam kapıda kalsin
tabiiki alirim da bir tekrar icin degil
Hayır suratına kapatırdım kapiyi
Bosa bekleme haci kapini calmaz
Problemli ayrılmadıysak oturur konuşurum
Hemen polisi ararım jsjs
Almazdım herhalde ya
Nayır ayır nolamaz
İçeri almam tabiki.
Almam
Sg derim
Manyak mı ne derim ama özlediysem alırım evet
Kapıyı yüzüne çarpardım herhalde🤪