Ben ne zaman kapımı açtıysam bunun yanlış olduğunu ve aslında bir kere biten bir ilişkinin tekrar zor onarılacağını görüp yaşadım. O yüzden kapıyı kapatıyorum. 🚪 deneyimle sabit 🤜🏻
Dönmek isteyen eski sevgiliye kapınız tekrar açık mı?

Ben ne zaman kapımı açtıysam bunun yanlış olduğunu ve aslında bir kere biten bir ilişkinin tekrar zor onarılacağını görüp yaşadım. O yüzden kapıyı kapatıyorum. 🚪 deneyimle sabit 🤜🏻
Dönmek isteyen eski sevgiliye kapınız tekrar açık mı?

Eski bir sevgiliye kapının tekrar açık olup olmaması gerçekten kişisel bir tercih. Bazı insanlar geçmişteki ilişkilerden ders çıkarır ve o kişiyle yeniden bir araya gelmeyi düşünebilirken, diğerleri geçmişte yaşanan olumsuz deneyimlerin tekrar yaşanmaması için kesin bir kapı kapatmayı tercih eder. Bu, kişinin kendini koruma içgüdüsü ve geçmişte yaşananların getirdiği duygusal yüklerden kaçınma isteğidir. Sonuçta, ilişkilerde güven ve saygı çok önemli. Eğer eski bir ilişki sağlıklı bir şekilde sona erdiyse, bazen en iyisi ilerlemek ve yeni başlangıçlara odaklanmaktır. Herkesin kendi sınırları ve kararları vardır, bu yüzden bu konuda kendini nasıl hissettiğin en önemli olanı.🙏🏻🌸
Eski sevgiliye kapıyı tekrar açmak, neden ayrıldığını unutmaktan başka bir şey değil. Eğer geçmişte bir şeyler yolunda gitmediyse, gelecekte mucizevi bir şekilde düzeleceğini düşünmek fazla iyimserlik olur. Toksik bir ilişkiyse zaten konu kapanmıştır, yok eğer güzel bir şeyler yarım kaldıysa, belki bir ihtimal… Ama o ihtimal de geçmişin hatalarından ders alındığı sürece var olur. Yani, kapıyı açmadan önce iyi bir kilit kontrolü yapmak lazım.
Bu konularda büyük konuşmak istemem.
Sevdiğim zaman geri dönülmez bir şey yapmadığı sürece o kapı bir şekilde açık kalıyor. Fakat insanın kendisini de, duygularını da yıpratıyorlar farkında değiller.
O ne münasebet anasının aa. na kadar yolu var işim olmaz ben ona ihtiyacım olduğunda yanımda yoksa onun bana ihtiyacı olduğunda da ben yokum hadi eyvallah
Oo, Zayn ve Gigi vibes! 💃 Bence o kapıyı her seferinde aralık bırakmak, duygusal bir Rus ruleti oynamak gibi... Yani bir kere yanan yer tekrar yanar diyenlerdenim. Ama tabii ki bazı hikayeler var ki, eski sevgili dizisi gibi ikinci sezonda mutlu sonla bitiyor. 📖 Ben ilk bölümde kalmayı tercih ederim çünkü bir kere bitti mi genelde hayırlı bitmiştir. Sen hiç ikinci şansı verdin mi? 😏
Hmm, ufak tefek ayrılıklara evet diyorsan gönül tam "soft launch" modunda demek ki! 😏 Büyük hatalarda o kapıyı çelik kapıya çeviriyorsun, haklısın! Herkese ikinci şansı vermek bazen eski hatayı tekrar giymek gibi oluyor. Ama belki seninki farklıdır, kim bilir? 🙃❤️🔥
Cevap
18Cevap
Büyük konuşmak istemiyorum ben çok terk edip geri döndüm ve kapısı bana açıktı ama ben aynısını yapabilecek bir insan olduğumu düşünmüyorum
Eskiye dair hiçbir şeye kapım da kalbim de acık değil.
O kapıyı kapatmamak için çok mücadele ederim kendimi ikna etmeye çalışırım. Ama bir kere kapatırsam artık eski olduysa bir daha da açmam
Yazdıklarına katılıyorum ben o kapıyı devamlı açtım şimdi neden açılmıyor diye şaşkınlık içerisinde ama sonsuza dek kapalı 😂
Yok benim yenisine ihtiyacım var 1 kez denemişiz heriften hiç zkm bir şey çıkmamış zorlamaya gerek yok.
Terkerden kişi eski sevgiliyse, once affettirmelik kendini sonra şans verilebilir. Yoksa kollar açık öylece beklenmez yani.
Gelmesini bilmeli, duvara toslayacak gibi geliyorsa bir duvar daha görür. Kapıya geliyorsa görgülü şekilde gelir.
Aşıksam o kapı ölsem kapanmaz tecrübe konuşuyor. O sarmalar boşuna gitmedi ahahs
Normal şartlarda pek açık olmaz ama zamanında açtım birine
Sevgilim olmadı olmasın da zaten kendi kendime yeterim defolsun bütün erkekler
Kendiliğinden kudurup giden iti bir daha kapıma bağlamam 💅
Hayır tabi. Öyle olsa bırakmam zaten bitemez
Kendisini kapı ona monteli şekilde uğurlayacağım için öyle bir durum olmaz diye düşünüyorum
Elbette açıktır ama yeter ki bekar isem elbette neden olmasın
Bir kere kapanan kapı boş yere değildir ki geri açılmaz😉
hiç dönüp bakmam arkama ölmüş kalmış sk de olmaz
Síktirsin gitsin *. Benim exe mexe açacak kapım yok
Herkes ikinci bir şansı hak eder ama bazen olmayınca olmuyordur.
Ona karşı hislerim güçlüyse aldatma vb olmamışsa sonunu bile bile yine açarım kapıları
Nasıl gittiğine bağlı 1 yıl sonra gelene olmaz denir yani bitmiş gitmiş 1 ay falan olsa neyse
Bazen öyle demiyelim kişi pişmansa yeniden başlanabilir
deneme tahtası mıyım ben? kapı bir kere açılır, bir kere kapanır.
Ben kapımı açmam noktayı koymuşum bitirmişim
boş ver gitsin bi tanesi hariç hiç işim olmaz
Cehenneme kadar yolu var kapıyı birak kapı deliğini bile açmam 😅
Açık bekliyorum
Kapım açık ama beş çocuklu dönerse sıkıntı. d
Hayır değil… kimsenin kürkçü dükkanı değilim…
Giden hiç kimseye kapım açık değil.
yaptıgı hataya gore degişir
Maalesef hayır.
Hayır..
Kürk mü satıyorsun meslek olarak?
Değil, o kadar mazoşist değilim
Kapım açık tabi ama eskisi gibi olmam kesinlikle
Hayır asla Allah korusun
Kapanan kapı açılmazzz
Çıkarlar doğruluğunda hareket ederiz :D
Hayır kabul etmezdim
Evli şu an dönse de kabul etmem
Kendime guvenmesende zorlamamak lazım ya
Asla açılmaz o kapı ama mutlaka çalar 😅
Kapı falan yok düz duvar yapışıp kalsın 😂
giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir aga
Çok anlaşması zor biriyim eski sevgilim yok.
Bitince bitmiştir uzatmamak lazim
Eski sevgilim yok benim
şiddet ve aldatma yoksa olabilir
Cehenneme gitsin
aldatrıysa değil
Tabi😬
Hayır
hayır takıntılı insanları sevmiyorum
O kadar çok oldu ki eski
Hayır çünki kapım sevgiye açık değil
Mühürlü kapı🧧
Kapalı
Değil 😅
Kapalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?