mesela sevgilim gün içinde konuşmayı mesajlaşmaya ne gerek var diyo haftada 1 gün görüşüyomuşuz o zaman konuşcakmışız.
bense onun sesini duymak istiyorum napıyo onları merak ediyorum bir sıkıntısı mı var anlatsın istiyorum ama anlatamıyorum.,
2 dakika olmadan hadi kapat diyo ya da bazen gerçekten çok güzel dakikalarca konuşabiliyoruz ne yapabilirim bu konuda gündüz çok mesaj atmıyorum çalıştığı için ama akşamda 1 dakika olsa konuşmak yetiyo bana
bense onun sesini duymak istiyorum napıyo onları merak ediyorum bir sıkıntısı mı var anlatsın istiyorum ama anlatamıyorum.,
2 dakika olmadan hadi kapat diyo ya da bazen gerçekten çok güzel dakikalarca konuşabiliyoruz ne yapabilirim bu konuda gündüz çok mesaj atmıyorum çalıştığı için ama akşamda 1 dakika olsa konuşmak yetiyo bana
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar