Erkekler neden sevgilileriyle telefonda konuşmak istemiyo?

mesela sevgilim gün içinde konuşmayı mesajlaşmaya ne gerek var diyo haftada 1 gün görüşüyomuşuz o zaman konuşcakmışız.
bense onun sesini duymak istiyorum napıyo onları merak ediyorum bir sıkıntısı mı var anlatsın istiyorum ama anlatamıyorum.,
2 dakika olmadan hadi kapat diyo ya da bazen gerçekten çok güzel dakikalarca konuşabiliyoruz ne yapabilirim bu konuda gündüz çok mesaj atmıyorum çalıştığı için ama akşamda 1 dakika olsa konuşmak yetiyo bana
Erkekler neden sevgilileriyle telefonda konuşmak istemiyo?
Cevapla