Erkekler neden hep telefonda konusmak istiyor, mesaj yetmiyor mu?

Bir çocukla flört ediyorum sürekli aramak istiyor, daha önce konustugum cocukta böyleydi. erkeklerin geneli mi böyle cok merak ettim, normal mesajlasiyoruz birden arıyayım mı diyorlar? ben telefonda konudmayi pek sevmiyorum :(

Erkekler neden hep telefonda konusmak istiyor, mesaj yetmiyor mu?
Cevapla