Arkadaşlar merhabalar yaklaşık 3 aylık bir ilişkim var ve kız arkadaşım son zamanlarda mutlu olmadığını ve biraz düşünmek için zamana ihtiyacı olduğunu söyledi ben de bunun mümkün olmayacağını dogrudan ayrılmamız gerektigini söyledim ve kız baya bir kötü oldu sağlık bakımından tekrar barıştık ama hala soguk olduğu için bugün bu 1 hafta süreyi ona tanıdım ama amacı ne anlamıyorum , bu arada biz çıkmaya başladığımızda başka bir ilişkiden çıkmıştı ve ben bu 3 aylık süreç içerisinde olabilecek en iyi sevgili modeli olmaya çalıştım ve olduğuma inanıyorum , yoksa çok iyi olunca kızların gözünde bir değerimiz kalmıyor mu?:)
Görüşlerinizi güzel bir biçimde dile getirirseniz sevinirim ayrıca tam anlamıyla yardımcı olabilecegini dşünen birisi varsa onunla özelden bu konuda sohbet etmek isterim kız erkek farketmez gerçekten yardımcı olabilecek olsun yeterli
Görüşlerinizi güzel bir biçimde dile getirirseniz sevinirim ayrıca tam anlamıyla yardımcı olabilecegini dşünen birisi varsa onunla özelden bu konuda sohbet etmek isterim kız erkek farketmez gerçekten yardımcı olabilecek olsun yeterli
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar