Bir kızın ilişkide 1 haftalık zaman istemesi ne anlama gelir?

Arkadaşlar merhabalar yaklaşık 3 aylık bir ilişkim var ve kız arkadaşım son zamanlarda mutlu olmadığını ve biraz düşünmek için zamana ihtiyacı olduğunu söyledi ben de bunun mümkün olmayacağını dogrudan ayrılmamız gerektigini söyledim ve kız baya bir kötü oldu sağlık bakımından tekrar barıştık ama hala soguk olduğu için bugün bu 1 hafta süreyi ona tanıdım ama amacı ne anlamıyorum , bu arada biz çıkmaya başladığımızda başka bir ilişkiden çıkmıştı ve ben bu 3 aylık süreç içerisinde olabilecek en iyi sevgili modeli olmaya çalıştım ve olduğuma inanıyorum , yoksa çok iyi olunca kızların gözünde bir değerimiz kalmıyor mu?:)
Görüşlerinizi güzel bir biçimde dile getirirseniz sevinirim ayrıca tam anlamıyla yardımcı olabilecegini dşünen birisi varsa onunla özelden bu konuda sohbet etmek isterim kız erkek farketmez gerçekten yardımcı olabilecek olsun yeterli
Bir kızın ilişkide 1 haftalık zaman istemesi ne anlama gelir?
Cevapla