Arkadaşlar merhaba üniversite öğrencisiyim. Söz konusu kızla aynı okulda sınıftaydık okulun sonlarına doğru yakınlaştım kız namaz kılan birisi yani sevgili işlerine falan pek meraklı değil ben onunla iletişimi kesmedim öncelerde 2 haftada falan bir konuşurduk giderek 1 haftaya falan indi kız tam benim tipim sormazsan cevap yazmaz bir birimize sırayla yazıyoruz gibi bir şey. Bir birimize dert anlatmalar aile tanıma işte hafta boyunca neler yaşadın derken ilerliyor sizce bu kadar aralıklı konuşma iyimi şunu da dikkate alın daha el ele bile tutmadık yalnızca sanal ve özel günlerde doğum günü vs hediye almalar o kadar birde dindar olması işin içine girdiği için çekiniyorum daha ilerisinden.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kadar aralıklı konuşma iyimi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer