Sevdiğim kızla 1 haftada bir konuşuyorum, bu konuşma aralığı iyi mi?

Arkadaşlar merhaba üniversite öğrencisiyim. Söz konusu kızla aynı okulda sınıftaydık okulun sonlarına doğru yakınlaştım kız namaz kılan birisi yani sevgili işlerine falan pek meraklı değil ben onunla iletişimi kesmedim öncelerde 2 haftada falan bir konuşurduk giderek 1 haftaya falan indi kız tam benim tipim sormazsan cevap yazmaz bir birimize sırayla yazıyoruz gibi bir şey. Bir birimize dert anlatmalar aile tanıma işte hafta boyunca neler yaşadın derken ilerliyor sizce bu kadar aralıklı konuşma iyimi şunu da dikkate alın daha el ele bile tutmadık yalnızca sanal ve özel günlerde doğum günü vs hediye almalar o kadar birde dindar olması işin içine girdiği için çekiniyorum daha ilerisinden.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kadar aralıklı konuşma iyimi?
Sevdiğim kızla 1 haftada bir konuşuyorum, bu konuşma aralığı iyi mi?
Cevapla