Nelerden vazgeçtiniz bu dünyada; peki vazgeçtiğinize değdi mi, sonra bu vazgeçiş sizi pişman etti mi?

Nelerden vazgeçtiniz bu dünyada; peki vazgeçtiğinize değdi mi, sonra bu vazgeçiş sizi pişman etti mi?
Vazgeçmek zorunda kalır insan bazen
Gidecek yolu kalmaz diyecek sözü kalmaz.. sevgisi kalmaz eskisi gibi..
Bunalmıştır her şey üstüne gelmiştir.. çıkmaz sokaklarda kalmıştır..
yeni bir yol bulamaz kendisine vazgeçer geri döner
Engeller vardır önünde aşamaz..
Dipsiz kuyularda kalmıştır sesini duyuramaz..
Bir kulaç atmaya takatı kalmamıştır okyanusta boğulur..

Peki bu vazgeçişlerden hiç pişman olur mu insan biraz daha çabalasam der mi acaba..
vazgeçtiğine değer mi bazı şeyler
Mutlumusun şimdi vazgeçtiğine yoksa pişman mı?

Nelerden vazgeçtiniz bu dünyada; peki vazgeçtiğinize değdi mi, sonra bu vazgeçiş sizi pişman etti mi?
Cevapla