Bir aşk olur, arkadaş olur, dost olur, sırdaş olur,
İyi ki geldin, bana iyi geliyorsun. diyebilir misiniz_?
İyi ki geldin, bana iyi geliyorsun. diyebilir misiniz_?
Allaha sukur ole bırı var sevgılım ıkı bucuk yıldır bırlıkteyız ole uzdu agalttı ama varlıgını bılmek bıle bınlerce kez rabbıme sukrettırıyo
Evet :) Sevgilim ve kız kardeşim💙 ALLAH yokluklarını göstermesin amin🙏💙
Bana iyi gelenler bir bir gittiler ama yinede iyi ki tanımışım dedigim insanlar var tabiki
Cevap
23Cevap
Dur düşüneyim 😑 Biraz daha düşüneyim 🤔 Sanki vardı birileri ya da biris Imm 😕 Ahha buldum :D kimse yok mu lanet olsun :D Canları Cehenneme
9yıl önce birini 7 yıl önce birini doğurdum. İyi geldiler yani, iyi ki geldiler
Bir iki kere söylediğim oldu
Kendi kendime iyi geliyorum ben
"Sen bana iyi gelmiyorsun" deyip yolu ayırdığım çok oldu da bu hiç olmadı. Sorun bende de olabilir.
Allah’a şükür. Birbirimizin eksikliğini vermesin inşallah rabbim.
Marangoz var bir tane her işimize koşuyor, iyi ki var burdan ona selamlar
Allah razı olsun var şifa olanlar
şu anda yok, bir mucize bekliyorum
Arkadaşım için diyorum iyi ki geldin
Bilmiyorum, belki vardır.
Var en yakın arkadaşım
Var, ben de aynısını söylüyorum ona.
Var tabi ki hergün benimle.
Yok gelmesin mumkunse de
Elbette canım kibar feyzooom geliyor iyiki var
kötülük görene kadar herkes iyi değil midir :)
Var.
Yok ama iyi ki gittin defol dediğim çok.
Kimseye bu kadar anlam yuklemem
Sitede var hanımefendi
Yeni gelen yok eskiler iyi geliyo ama
arkadaşlarım için diyorum
Bu gece gelirse iyi edecek
Var 🍓
TAbiki tabikii :D
Var.
Yokk
Hayır, yok..
Var😊
Cok sukur yok.
Eşim ve kızım
Bazen var bazen yok.
Yook
Öyle biri yok.
Var.
Yok...
dostlarım var..
Yokk
Olmaz mı kank
Yok öyle biri
var tabi
Var...
Yok.
Var..
evet var
Var tabii ki
Yoktur:/
Var tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar