Maalesef bu tarz insanlar ile aynı havayı soluyoruz 🤦 Sadece egolarını tatmin ediyorlar, haberleri yok. Peki arkanızdan konuşan eski sevgilinize karşı nasıl davranırsınız? 🍓
Böyle bir şey yaşamadım yaşayacağımı sanmıyorum kimseyle sorunlu vedalaşmam. Ama kendisinin psikolojisi ağır hasarlı çıkar böyle bir şey yaparsa Onu net olarak duyamadığımı mikrofonun sesini biraz daha açmasını gerektiğini bu durumun hoşuma gideceğini söyler ve iyice delirtirdim onu. Umrumda olmaz yani
Insan gibi ayrilirsaniz her iki cins icin söylüyorum bir sorun yasamazsiniz. Mesajla bilmem kac yillik birlikteligini bitirenler var karsi taraf haliyle sindiremiyor tüm pisligi yapiyor. Konusarak ayrilin bir birinizi üzmeden.
Gözümde adamlık sıfatından çıkar.. İnsanlık dışı kişilik bozukluğu olanlar böyle çirkinlik yapar.. Benimde başıma geldi , hiç bir şeye değmeyen ve değerini yitiren insan sıfatına girdi..
Kişiye göre değişir ben kinli olduğum ve hala onu sevdiğim için ararım, hesap sorarım. Bana olumlu yaklaşırsa onu rezil eder ve dünyanın en mutlu insanı olurum. Sonra mı? Pişman olurum çoğu gece sabahlara kadar içerim ama asla aramam
En İyi Cevaplar