Neden erkeklerde güzellik takıntısı bu kadar aşırı boyutlarda?

Bir kadının tek sermayesi sadece güzelliğiymiş gibi herkes güzelliğe takmış. Kendi sarkmış göbeğini kel kafasını bile göremeyen o kadar çok erkekte güzellik takıntısı var ki. İnsan bir aynaya bakar. Bir kadın zeki olabilir özgüveni yüksek olabilir okumuş olabilir güzel konuşabilir ruhu ve huyu güzeldir. Bunların hiç mi bir önemi yok? Biz cinsel obje miyiz sadece? Bence güzelliğe takık erkek adi erkektir. Bu erkeğin babası anasını daha güzel bir hatun için boşasaydı babasının adi olduğunu düşünmeyecek miydi?
Neden erkeklerde güzellik takıntısı bu kadar aşırı boyutlarda?
Cevapla