Derslerim çok agır, sevgilime zaman ayıramıyorum ondan bu yüzden ayrıldım, sizce hata mı yaptım?

merhabalar. şimdi aptal bu yüzden sevgiliden mi ayrılır başka bir bahanen yok mu vs dediginizi duyar gibiyim. sevgilim üniversitenin sonlarında bense başındayım. onun hiç zorunlu dersi kalmadı, hep evde. bense dersden derse koşuyorum arta kalan zamanlarda ders çalışıyorum, yoksa yetişmiyo. bir keresinde yine benzer bişeyden dolayı buluşmadıgımda onunla buluşmadıgımı fazla yazışmadıgımı ima ederek isyan etmişti. neyse o olaydan sonra yine benzer bişey yaşanmasın diye derslerm başladıgından beri ses çıkarmıyo bu durumdan memnun gibi görünüyo ama ne zaman bu konuya gelsek aslında anlayışla karşılamadıgını ima ediyo, bu durumdan memnun olmadıgını falan. bende egitimimi sırf onunla buluşcam diye tehlikeye atamam, sonuçta kendisi nerdeyse bitirdi üniversiteyi son sınavlarını veriyo, bense daha yolun başındayım. ben üniye agırlık vermesem onunla buluşsam ömrümü ona adasam, ne malum ilerde evlenecegimiz? ya evlenemezsek? sırf biriyle vakit geçircem diye elime meslegimi alamicam belki eger onunla birlikte olmaya devaö edersem. bide ben dehb hastasıyım. dikkat eksikligi ve hiperaktivite bozuklugu. yani multitasking degilim, her işi aynı anda yapamıyorum, beni çok yoruyo. hem uni okuyup hem ilişki sürdürebilecek kapasitede degilim bu yüzden 😫 siz ne diyorsunuz? dogru mu yaptım yoksa yanlış mı? üzülüyorumda şu an ama bir yandan da ders çalışmam gerekiyo, iyi şeyler duymaya ihtiyacım var aslında motive olabilmem için 😣🙈
Derslerim çok agır, sevgilime zaman ayıramıyorum ondan bu yüzden ayrıldım, sizce hata mı yaptım?
Cevapla