Sevgilimi seviyorum ama bazen başkasıyla da konuşuyorum. Büyük bir sorun mu?

Sevgilimi seviyorum ama bazen sıkılıyorum o yuzden baska biriyle konusuyorum bazen. Konusurken beni yakaladı ve Şu an ayrıldık. Ne var ki bunda yaa sizce de abartmamıs mı? Sevgi paylastıkca güzel degil mi?
Sevgilimi seviyorum ama bazen başkasıyla da konuşuyorum. Büyük bir sorun mu?
Cevapla