Selam arkadaşlar
Erkek arkadaşımla 4 aydır birlikteyiz. Ancak bana karşı ilgisiz buluyorum kendisini. Kendimi övmek için söylemiyorum ama etrafımda benimle tanışmak için türlü atraksiyonlara giren bir sürü erkek varken erkek arkadaşımın bana karşı ilgisiz davranması beni düşündürüyor acaba beni sevmiyor mu diye?
Bu arada 22 yaşındayım ve erkek arkadaşımla cinsel hayatımız yok. Buna göre değerlendirip yorum yaparsınız diye düşündüm, cevaplarınızı bekliyorumm☺️
Erkek arkadaşımla 4 aydır birlikteyiz. Ancak bana karşı ilgisiz buluyorum kendisini. Kendimi övmek için söylemiyorum ama etrafımda benimle tanışmak için türlü atraksiyonlara giren bir sürü erkek varken erkek arkadaşımın bana karşı ilgisiz davranması beni düşündürüyor acaba beni sevmiyor mu diye?
Bu arada 22 yaşındayım ve erkek arkadaşımla cinsel hayatımız yok. Buna göre değerlendirip yorum yaparsınız diye düşündüm, cevaplarınızı bekliyorumm☺️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar