Bir kız neden sevmediği halde bir erkekle ile göz teması kurar?

Okumayı seviyorsanız okuyun ve cevaplayın. Sevmiyorsanız başlığı cevaplayın.

Benden 1 yaş küçük bir kız ile tanışmıştım. Alt dönemlerden. Tesadüfi tanıştık. Ben tanıştım.3 5 kelime konuştuk adını öğrendim sonra konuşmadık. Okulda bana baktığını defalarca gördüm. Sonra Faceden ekledim bunu. Konuştuk faceden filan konuşmak istemiyor gibiydi sordum konuşmak istemiyorsan söyle diye. Hayır konuşmak istiyorum ama pek bir konu bulamıyorum dedi.(Hep ben açıyordum konuları). Sonra facede bazı sözler gördüm eski sevgiline mi ait diye sordum. Evet dedi. Kaldır bence seni umursamıyordur dedim. O da teşekkür ederim zaten kaldırmayı düşünüyordum dedi. Sonra benim ilişkimi sordu. En son ne zaman ayrıldınız diye. Boşver dedim. Hoşçakal dedim. Biraz ısrar etti sonra by yazdı. Sonra bana 5 gündür hiç mesaj atmadı.

Anlam veremediğim olay okulda bana o kadar bakmasına rağmen ve facede o soruları sormasına rağmen neden hala eski sevgilisinde? Veya eski sevgilisinde değil mi? Aradan 5 gün geçti hala mesaj atmadı okulda filan arada baktığını görüyorum. Ya ne yapmalıyım ben?
Bir kız neden sevmediği halde bir erkekle ile göz teması kurar?
Cevapla