+1 yılçok kırmışlardır ya da tipini sevmiyordur.
kesin böyledir bak yaşadım ben034 Yorumla
Soran+1 yılYok güzel kız olduğumu söylüyodu beğeniyo beni zaten tanıştığımız ilk gün konuşmaya tanımaya çalıştı sohbrtin hoşuma gitti dedi hoşlandığını söyledi ve güzel kızım da mesela şöyle diyeyim dışarı çıktığımda günde gördüğüm. her erkek asılıyo bana bakıyo
- +1 yıl
o zaman oğlanın brad pit olması lazım belki ailevidir belki gerçekten aşık olmustur baskasına
Soran+1 yılVe hersey güzellikle alakalı değil daha önemli seyler var, sen çok saf iyi bir kızsın masumsun diyodu
- +1 yıl
o zaman bak ya sıkıntısı vardır ya da çok sırılsıklam aşık olmustur yoksa boş biri olsaydı hemen kabul ederdi çkardı senle tahmini kaç yasında genelde 20 yaslarda biri öyle çocuk kafasında olmaz parası yoktur işi yoktur çok düşünüyodur soracağın sorulara daha cevap verebilriim
Soran+1 yılbana aşık olduğunu söylüyordu ilk defa önceden aşık olsam evlenirdim diyodu seninle yuva kurmak istiyorum diyodu 30 yaşında buarada ben 20 yaşındayım kafamı karıştıran şdyler var mesela ben yanındayken davranışları falan kötü biri olduğuna hala inanmak istemiyorum
Soran+1 yılBaşka ne gibi sıkıntısı vardır mesela seninle konuşmak istemiyorum diyecek kadar ve programı silecek kadar?
- +1 yıl
peki eline baktınmı yüzük var mı diye.
bak tam olarak anladıgım yani biraz düşünsen anlarsın 30 yasında ya ayrıldı esinden ya da çok çok seviyor sana allah sahibine bağışlasın dediğine göre bu adamın sevdiği var.
emin ol çok güzelsin dien biri sevmeseydi seni tercih ederdi düşün şu devirde herkes aşk peşinde. yani haksızmıyım
Soran+1 yılBana uzak mesafe olmadına eağmen hergün seni seviyorum seni çok özledim diyen adam mı başkadını seviyo diyosun ya da işi çıkışı yorgunluğuna rağmen uykusuzluğuna beni son kez uğurlamak otobüse bindirmek için yok l gelen masraf eden adam mı başkasına aşık hep buluşmak isteyen yok parmağında yüzük yoktu hiç evlenmemiş gerçekten sadece nişan yapmış sanırım üç yıl önce ben tam giderken son saniye aradı yani daha sevgili değildik seninle geleyim mi diye buluşmak istedi çok yakın davranmıştı daha fazla vakit geçirmek istiyodu sanki tanıştığımız ilk gün çok ilgilendi
Soran+1 yılHatta buraya gelmeyide düşünüyodu olduğum ülkeye
- +1 yıl
ya ne diyim şimdi o zaman sende çaba göster
hem senden çok büyükmüş ya
ama unutmaki gülümsemeye devam et insan ehli mimiktir
eğer gerçekten çok güzelsen yolun açık olur çok güzellerini elde edersin sıkma canını
ve insan piskolojisi şöyledir gün içinde yaptıklarını bilinç altına kaydeder seni gece yatmadan önce hatırlayacaktır benden bu kadar daha sormak istediğin varsa mesaj atabilirsin.
yardımcı olurum
Soran+1 yılBir hafta çıktım onunla zaman yoktu üç günde tanıyıp sevgili oldum çok basitim değil mi ya da çok saf
- +1 yıl
sen farklı şehirde tanıstın o zaman haa
salal gitsin ya ne takıyosun o zaman takma milyarlarca insan var şöyle düşün bir gün biri gelicek beni benden alıcak tamamı ok bb thank :p :D
Soran+1 yılBeni hatırlayacağını nerden biliyosun konuşmak istemiyorum diyen hatta ona ulaşmiyim diye programı silen adam mı yapacak bunu duygularımla oynadığını düşünmeye başladım belki niyeti kötüydü ama merhametli iyi biri gibiydi bu kadar vicdansız kötü olamaz değil mi
Soran+1 yılBen çaba gösteremem artık o istiyosa beni gösterir zaten merak ettiğini düşünmüyorum değer bile vermemiştir başkasıyla çıksam umrunda olmaz ki
Soran+1 yılNeden boşver diyosun ki hem artık kimseyi istemiyorum zaman çok kötü dünya çok pis yetim bir kızın duygularıyla oynayacak kadar şerefsizmiş kötüymüş demek ki
- +1 yıl
bu omar borkan al gala gibi tipimi var :D
yoks kalbimi temiz gerçi her kız tipe bakar neyin kalbi :D
kim kimin kalbini sevmiş. d
Soran+1 yılSana fotoğrafını atiyim o zaman kendin bak sorunun cevabıda tip değil sadece iyi biri olduğunu düşünmüştüm merhametli sandım mutlu olacağımı hissettim beni üzmez sandım o da babamın olmamadından faydalanmaya kalktı küçük yaşta baba sevgisi görmemiş bir kızı kandırmaktan kolayı yok inan
Soran+1 yılGüven duydum kısaca huzurlu hisserttim başımı omuzuna koyduğum zaman
- +1 yıl
at sene merka ettim
- +1 yıl
nasıl yani faydalanmak derken cinsellikmi kız dediğin hırçın olur ya vallaha bak çom merhamet iyi değildir herşeyin fazlası zarar
Soran+1 yılBaşka erkek mi yok bana ya boşver nasılsa onlarlada öpüşürüm sevişirim falan mutlu olurum ama sadece o kadar tabi
Soran+1 yılZaten aldatırdım onu ben ciddi de düşünseydi
Soran+1 yılTakip isteği attım
- +1 yıl
hah bak şöyle neyse sen iyi kızmışsın gerçekten öyle herkeze demem ama
benimde ablam vardı erkeklere çok düşkündü sonunda ne oldu biliyomusun adam kel 1,5 bin maaş alıyor oto lastikçi cahil kısa boylu sürekli kavga ediyolar onun için çok akıllı ol
bu işler 1 görüşte olmaz hem öyle herkesin halsiyeti vardır bak öyle öp sok çek bırak ayıp lan
oda bir insan. benim düşüncem bu
Soran+1 yılZaten her erkek cinsellik peşinde değil mi sevgi diye bişey yok merhamet vicdan haz uğruna yapamayacakları kötülük yok ya da birini incitirken zevk alıyolar bende vurdumduymaz bir kız olucam arkadaşım gibi bazen güçlü olsanda üzülüyosun
Soran+1 yılAslında akıllı bir kızım bence akıl ahlaklı vicdanlı davranmakta ve saf olmamak tabi dikkatli olmak nadıl davranacağını konuşacağını bilmek
- +1 yıl
her erkek bir değildir ama çoğu ve birçoğuhep öyledir.
ama ben erim oda insan onun halsiyeti var 2 kurusluk dünya için cayır cayır yanmam ben zina için - +1 yıl
hani 20 yasına kadar kim baktı gözyasına hani kim tutupta yardım elini uzattı hani kim motive etti
sende aynılarını yap bırak umursama kimseyi bak bir kitap vardı
john c. parkin hadi ordan et hayatta hiçbişey senden önemli değil
Soran+1 yılBen basit kız değilim beni tanımıyosun ablanı bilemem ama ben erkeklere düşkün falan değilim
- +1 yıl
hm zenginsin ozaman
Soran+1 yılNe zengini ne alaka
- +1 yıl
herneyse ben kaçtım takip eden senmisin :D
Soran+1 yılMesaj at atamıyorum ben
Soran+1 yılEvet
En İyi Cevaplar
İstemediğini açık açık dile getiremediği için dolaylı yoldan ifade ediyor.
019 Yorumla
Soran+1 yılBide Allah seni sahibine bağışlasın demişti bu sözü ne anlamda söyledi peki
Soran+1 yılNeden peki herşey güzel giderken yani benim duygularımla mı oynadı ya da ne?
Soran+1 yılBide tam mutlu oldum derken bitiyo dedi ben gittiğüm için yanından ama aklımda kalacak güzeldi dedi
Soran+1 yılBurç ne alaka boğa ve terazi
Soran+1 yılUzak mesafe olduğu için mi böyle söyledi acaba
Soran+1 yılBende ona seninde karşına dilerim çok iyi bir kız çıkar dedim o da aşk bana göre değil dedi aynı evi yatağı yemeği paylaşamadıktan sonra
Soran+1 yılBen
- +1 yıl
İki karakterin de özellikleri birbirine benzer. Hayat doludurlar ve yaşadıkları her andan keyif almak isterler. Özellikle Terazi duygusal, romantik tavırları ile Boğa'yı derinden etkiler. Terazi'nin sadık ve uyumlu olması Boğa'nın güven arayışını oldukça tatmin eder. İki taraf da seksüel yönden arzulu ve duygusaldır. Eğer birbirlerine hassas oldukları konularda gerekli anlayışı göstermezlerse ilişkileri uzun soluklu olmayabilir.
Soran+1 yılYani?
Soran+1 yılNasıl yani sıkıntı ne gibi
Soran+1 yılNeden boşvereyim?
Aşk İlişkileri konusunda 940 cevap paylaştı. Senden istediğini alamayınca aşk bana göre değil ayağı yapmış işte
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
+1 yılAşkın da sevginin de MK demek istiyor benden uzak olsun diyor bana başka şeyler lazım diyor
12 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi mesela
- +1 yıl
Onu bilemem kardeşim herşey olabilir
+1 yılmutluluk kelimesi simge olarak kullanılmıştır. Temsil ettirmeye çalıştığı ise s#xtir. Çapkın bir insan demekki
00 Yorumla
+1 yılCocugun nesini seviyorsun ulan kizlar niye bana boyle seyler demiyor ahah
00 YorumlaAlttaki mallari okuyunca guluyorum benee ayni kafadayim fakat tek geceligi bile dusunmedim
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden gülüyorsun?
senle aşk yaşamak sitemiyor ama herşey uyar demek sitiyor
02 Yorumla
Soran+1 yılAşkı seninle yaşamak istiyorum diyodu
Aşk İlişkileri konusunda 302 cevap paylaştı. Demek ki begenmemis aklinda başkasi var ama seni de kesin sekilde reddetmiyo cebinde dur diye. Net bilgi yayalim 😀
025 Yorumla
Soran+1 yılŞu cümleden bu yorumu mu çıkarrtın hey Allahım ya
Soran+1 yılKimse yok aklında ve benide beğeniyordu beğenmese peşime düşmezdi
Soran+1 yılAma hayatımda kimse yok demişti sadece hayatıma girmek isteyen çok kız var dedi hatta banada sordu senin biri mi var mı diye
Soran+1 yılDaha çok şey yaşayacaktık ama sen istemedin gittin dedi
Soran+1 yılBide tam mutlu oldum derken bitiyo gibi şeyler söyledi
Soran+1 yılAma benim için demedi Allah seni sahibine bağışlasın dedi bende sahibim yok dedim olur dedi bende dilerim karsına iyi bir kız çıkar çok mutlu olursun dedim o da aşk bana göre değil dedi
Soran+1 yılOrda mısın?
- +1 yıl
Seni sevmemis sadece takilmalik boş anina denk gelmissin anladin mi ne demek istedigimi senden once biriyle ayrilmis seni de o gecis doneminde boslukta hissettigi icin kullanmis. Bende yapardim boyle. Sevse pesinden kosar birakmaz yazar unutmaz oyle 2 kelimeyle olacak is degil.
Soran+1 yılYa git işine arkadaşım adamı daha tanımadan yorum yapıyosun benide bu nasıl bir kafa hey Allahım ya zaten bir hafta çıkmışız burda
Soran+1 yılHerkes senin gibi or. çocuğu değil daldan dala konsun o her kızla birlikte olacak erkek değildi benzemiyordu
Soran+1 yılBen basit kız mıyım beni takılmalık olarak görsün
Soran+1 yılÖzürlü olan sensin beyinsiz canım üstüme alınmıyorum çünkü kendimi biliyorum ayrıca kız or. çocuğu nasıl olsun
Soran+1 yılGerize*kalı
Soran+1 yılMalım evet ne oldu zoruna mı gitti
Aladatılmıştır sürekli kullan at ped muamelesi görmüştür
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılaçıkçası ben sadece takılırım diyor
03 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten mi?
Soran+1 yılCiddi ilişki istemiyor yani seni harcamak istemem mi demek istedi saf iyi bir kızsın masumsun farklısın demişti
- +1 yıl
kişiliğine göre demiş olabilir
işi güçü seks demektir
06 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka
Soran+1 yılAma dilerim karsına iyi bir kız çıkar çok mutlu olursun dedim o da aşk bana göre değil dedi mutlu olamıyorum oldum derken bitiyo dedi seninle güzel basladık ama cabuk bitti dedi
Soran+1 yılYok bitti derken aramızda mesafe var
fazla ılgı göstermısın rahat batmıs demek
08 Yorumla
Soran+1 yılYok fazla ilgi göstermedim o daha çok ilgi gösteriyordu tam tersi
Soran+1 yılAma çok ilgi gösteriyodu bana en son kızmıştı ben onu rahatsız etmek istemiyodum ve hep o mesaj atıyodu belki bu yüzdendir hata bende mi diyosun
Soran+1 yılSon mesajı atan bendim ama gurursuzluk edip seviyorum da dedim on gün falan sonra yazdım ona ama konuşmak istemiyorum. dedi ve bitirdi
Soran+1 yılAdam senin yaşlarında buarada
Soran+1 yılAlakası yok o kötü biriymiş demek ki zaman kötü herkes çok kötü...
+1 yılGereksiz işler oldugunu anlamıs olmalı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 372 cevap paylaştı.
+1 yılİnsanlara güvenci kalmamistir
01 Yorumla
Soran+1 yılBir ilgisi var mı ki
+1 yılNasıl konuşacağını bilmiyorsun.
058 Yorumla
Soran+1 yılBen mi bilmiyorum. mesela?
- +1 yıl
Evet sen bilmiyorsun
Soran+1 yılNe dedim ki yanlış yukarda yazdıklarımda?
- +1 yıl
Son kullandığın cümle ofsayt
- +1 yıl
Senden hoslaniyorsa bile geri çekilmiştir
- +1 yıl
Ben olsam öyle yapardım
- +1 yıl
Karşına iyi bir kız çıkar dersen benden hoşlanmıyor derdim benim fikrim
Soran+1 yılDilerim karsına iyi bir kız çıksın cümlesi mi iyide o da bana Allah seni sahibine bağışlasın dedi ve neden hayatında biri yok dedi oysa güzel bir kızsın hoşlanmıyodu hersey yalandı duygularımla oynadı sadece ve tamam konuyu kapatalım artık boşver
Soran+1 yılZaten konuşmak istemiyorum dedi ayrıldı
- +1 yıl
Normal biri değil herhalde
Soran+1 yılNeden normal değil dedin
Soran+1 yılÇıkmıştık bir hafta. hepsi bu
- +1 yıl
Trip atar gibi olmuş
- +1 yıl
Bir andami değişti
Soran+1 yılKimin ki trip atar gibi?
- +1 yıl
Çocuk haklı dava kapanmistir
Soran+1 yılHem ben nerde ne konuşacağımı iyi biliyorum ağız aramayıda
- +1 yıl
İyi akşamlar
Soran+1 yılÇocuk haklı mı nasıl yani , söyler misin?
Soran+1 yılNe konuda
- +1 yıl
Boş ver uyu sen
Soran+1 yılSöyle lütfen
- +1 yıl
şu an daha önemli işlerim var YouTube dan komik kedi videoları seyredeceğim
Soran+1 yılBide benim mi olmak istiyosun diye soruyodu amacı cinsellikti işte değer vermiyodu boşver, iyi geceler değmez
- +1 yıl
Kusura bakma
- +1 yıl
Özür dilerim
- +1 yıl
Kalbini kırmak istemedim
Soran+1 yılOf tamam ya sende ne dediğini bilmiyosun ya da kafa buluyosun o zmn yorumda yapma hadi hoşçakal
- +1 yıl
Ben ne dediğimi çok iyi biliyorum
- +1 yıl
Senden özür diledim
- +1 yıl
Son yazdığın kalbime dokunduğu için özür diledim
- +1 yıl
Sınırını benden çıkarma istersen
Soran+1 yılHangi son yazdığım?
Soran+1 yılÇocuk haklı dedin birara da ondan?
- +1 yıl
Cinsellik istemesi şerefsizlik yaptigi
Soran+1 yılÇocuk değil adam buarada
- +1 yıl
Kaç yaşında
- +1 yıl
Sen kaç yaşındasın
Soran+1 yılBen 20 , o 30 du
- +1 yıl
Sakin adam evli falan deme
- +1 yıl
Senden aradığını bulamamistir
- +1 yıl
Verilmiş sadakan varmış
Soran+1 yılHayır değildi tabiki evli adamla işim olmaz benim
- +1 yıl
Bazen saklıyorlar
- +1 yıl
Oyuna gelmemissin taktir ettim seni
Soran+1 yılYok değildi
- +1 yıl
Seviyormusun
Soran+1 yılHangi oyun?
- +1 yıl
Alicagini aldıktan sonra terk ederdi
- +1 yıl
Köprüyü geçtikten sonra baybay
- +1 yıl
Çoğu kızlar bu oyuna geliyor ne yazık ki
Soran+1 yılDedim ya bir hafta çıktık ben gittim o kaldı, seviyodum hoşlanıyodum ama artık değil yani güvenmiştim değer vermiştim
- +1 yıl
Şansın varmış
- +1 yıl
Daha yaşın genç
Soran+1 yılMesafe vardı zaten yılbaşında gelicektim ayrıldı boşver ya
- +1 yıl
Hayırlısı olmuş yurt dışında misin
Soran+1 yılŞansım yok benim bişey bilmiyosun hayatımı neyse hoşçakal
- +1 yıl
Tamam sonuçta bir tecruben oldu iyi ya da kötü kendine dikkat et iyi geceler tekrardan özür dilerim
Yolver bana diyor Seni mutlu etmeyeceğim diyor anla
02 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka
+1 yılSeks den baska bir şey dusunmuyor desek?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 389 cevap paylaştı. ben sadece seks yaparım asık olmam dıyor ıste
04 Yorumla
Soran+1 yılAma başka kızla mutluluk dileyince böyle dedi
Soran+1 yılBide benim mi olmak istiyorsun diye sordu yat benimle mi demek istedi sence evet dedim ne anlamda diye sordu anlamadım dedim of tamam iyi geceler dedi
+1 yılsadece seks istiyorum demek
010 Yorumla
Soran+1 yılGünlük gecelik ilişki mi yaşıyordur yani
- +1 yıl
yani öyilede denebilir ben öyile diyorum anlık gunluk gecelik sadece seks
Soran+1 yılÖyle kızlar nerde var peki diyosun ve herkesle mi ilişki yaşıyolar ya da öyle olması şart değil mi ve bir erkek seks yapmadan en fazla ne kadar dayanabilir ya da bir kızla sevişip öpüşmeden?
- +1 yıl
3 ya da 4 gun
Soran+1 yılBir ay dayanamaz mı?
- +1 yıl
Ne birayı 3.04 gün diyorum şahsiyet ben en fazla en fazla bir hafta durabilirim ondan sonra duramam kesinlikle bir kız bulmam gerekecek
Soran+1 yılNerdenn buluyosun kızı peki istediğğn zaman istediğin kızı bulabiliyo musun yani seks yapacak?
- +1 yıl
Evet istediğim zaman bulabiliyorum çok problem olmuyor
- +1 yıl
İstersen özele yaz sana ne şekilde bulduğumu anlatayım
Soran+1 yıltamam
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar