
#Meczup

Sevgisinden şüphe duyulan biriyle sevgili olmanın hatasını denemek için ayrılarak ikye katlayan bir Salak olmanın utancı yetmezmiş gibi Başka Birini bulması durumunda En yakın akıl hastahanesine giderdim.
Neyseki bunları yaşayacak kadar Salak değilim 😂😂😂😂
Umrumda olmaz.
Hic bir sey yapmazdim. O zaten bu yaptigina er ya da gec pisman olucak kisa sureliginede olsa yasasın mutlulugu zaten sonradan uzun suren bir aci yasicak
Kaçmış benden derim
Cevap
30Cevap
Ben her zaman onume bakarım benim burnumu surtunmeye yeltenecek buna cesaret edecek kadın benim hayatımda hic olmasın ben kimsenin egitecegi ya da ders vermeye kalkacagı bir adam değilim Kadın bir erkeğe haklıysa susarak en guzel cevabı verir zaten
bir kız burnum sürtsün diye benden ayrılırsa bende baskasını bulurum tabi köpek mi terbiye ediyosunuz hayırdır?
Burnunu sürtmek için onu bırakmam, bırakırsam haklı sebeplerim olur.
Bırakmadan çok güzel ders vermek mümkün. :)
Akıllılık etmiş olur.
Sırf burnum sürtsün diye benden ayrılan bir sevgilim olsa gider başkası ile evlenirim.
Hakediyor.
Öyle saçma sapan bir şey yapmam, ayrıldıysam adamın hakkı, istediğiyle takılır, bana soracak değil.
Potasyüm siyanür içip aynı anda kafama sıkarım ama bu yüzden değil suda boğularak ölürüm
Demek ki beni hiç sevmemiş diye üzülürdüm. Hemen birini buldu diye sinirden kudururdum :)
Bir kavanoz kapağının kavanozun açık olan ağzını nasılda kapadığını zihnimde canlandırırım
Doğru karar vermişim derim iyi ki bitmiş ama üzülürüm baya
Hemen yeni birini bulduysa gecici ayrılığı daimi hale getiririm.
burnu sürtsün diye ayrılmam ki ben direk kendim burnunu sürterim
1 ay küs kaldık ikimizde sucluyduk ama usta gitti bee eski sevgilisine gitti o benim ilk çıktıgım ilk elini tuttugum insandı ama o kendisin, i iki kere aldatmıs olan eski sevgilisine gitti :(
Böyle şeye gerek duymuşsam 1kilo kına alır heryerime yakardım heralde
Zaten öyle hemen birine gidebiliyorsa beni hiç sevmemiş demektir. Kurtulduğuma sevinir çocuk sevindirirdim.
kaçan kovalanır. aslında burnu sürtsün diye değilde gözden çıkaralım diye ayrılınılan sevgili nin değerlenmesi hadisesi :)
Şerefsize bak hemen cicik manita yapmak nedir yaaw allahın puştu
burnu sürtsün diye ara vermem..
daha doğrusu ara vermem..
üstüne bir bardak soğuk su iç..
yapacak bir şey kalmazdı. Burnu sürtülürken burnu sürtülenle tanışmış olmuş bitmiş
Bomba elimde patladı iyi mi 😊
Gözü önünde publicsex e evet diyecek bir ortak partner ile acısını iade ederdim
Tam bir trajikomik durum olmuş 😂
Yaptım ve oldu :dd bir tepki vermedim.
Bisey yapmam. Yapamam.
Bunu genelde kadınlar yapıyor
Hazırda bekliyormuş diye düşünürüm 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
bende başkasını bulurum
Yeni sevgilisini elinden alırım.
Benim burnum sürtmüş olur.
Gerçekten sevdiğine emin misin?
Hiç bişey yapmam. Gt gibi kalırım
Tüm ilişkilerimi keserim...
Tepki vermem herkes kendine yakışanı yapar.
Gt gibi kalmak tabiri bu olsa gerek 🤣😂🤣
Helal olsun derim, ki genelde de böyle oluyor
Hiçbir şey yapmam benim için biter
Ayrılmıyaydım keşke derim
Ozaman benim burnum sürtmüş olur :)
Bişey yapmam kendi burnumu sürtmus olurum
Karşısında başka kızla öpüşürüm
kaşarmış derdim direk
Oldu aynisi komple gitti :)
Sevse zaten sevgili bulmadı özulmeye değmez
hahhahaha aynen valla biz sevdik kıymete bndi:D
İyi sürtmüş:)
Hepsi öyle oldu
Çok üzülürüm
Söverim.
Kendime küfür ederm
Ohh iyi olmuş derim
Iyi yapmışım derim
Turşu
ahhhh ahhhhhh derım
ağlarım
Tühh gitti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar