Hayatınıza yeni birini alınca eski sevgilinizi engelliyor musunuz?


şu an hayatıma birini alırsam bütün sülemi engelleyeceğim değil ki eski sevgilim aşkı dolu dizgin yaşamak için yoksa içine ederler 😂
Süper 🤣
🤞
teşekkürler 🤞
Ben teşekkür ederim 🌸
Eskiden engellemek diye bir şey yoktu. Saygı çerçevesinde yolumuza devam ederiz.
Cevap
33Cevap
Yeni bir hayata yelken açınca hayat başka rota çizer.
Hayır pek aklıma gelmiyor. Yenisi varken neden eskisini düşüneyim?
'Eski sevgilim' denilen kavrama sahip değilim. Ama eski sevgilim olsaydı, hayatıma müdahale etmediği sürece engellemeyi bırak, arkadaşça konuşmaya devam ederdim. ✓
Bir konuda fikrine ihtiyacım var. Cevap vermezsen evet olarak algılayacağım. Resimlere bakarak senin en çoklar arasında, boynundan öpülmeye haz alıyorsun.
Kafamda engellerim
Eski sevgilimi ayrıldığım zaman engellersem engellemişimdir yoksa yeni sevgili yapıp engellersem neyi kanıtlamaya çalışıyorum ki?
"Aaa bak seni unuttum, yeni sevgilim var." mı diyeceğim?
Hayatima birini alip almamakla alakasi yok kötu ayrilmissam engelliyorum iyi ayrilmissam nosunu siliyorum sadece
Yenı birisi hayatıma girmeden eskı kız arkadaşımı zaten engellemiş olurum. Ayrıldığımız an engellerim
Yeni birini almayı beklemiyorum engellemek için (en sewdiğim şey engel:))
Yeni birini uzun bir süre almayı düşünmüyorum. Eskiyse kesin beni engeller. 😃 Gıcık biriyim.
Hayatıma alacağım insan zaten ömür boyu aynı yastıkla olan kişi olacak 2. El 3. El bana göre değil.
Yok mesaj attiginda engellemekten beter ettigim icin mesaj atmaz hiç
Bana rahatsızlık vermediği sürece kimseyi engellemem.
Eskiyi Kalbimden Engellemeden Başkasını Hayatıma Alamam Zaten.
Ben yenisini bulmasam bile ilişkim bittiyse engelliyorum :) En iyisi.
Engellemem için geçerli bir neden olması lazım.. Umursamam geçerim
Eskilerin durumuna göre değişir ama saklanacak bir şey yok
Engellemek hakaret etmektir benim için, nezaketi tercih ederim...
Almadan zaten engelliyorum her yerden bir fark etmiyor yani.
Evet boyle bısey yaşarsam yaparım herhalde daha önce eski sevgilim ayrıldıktan sonra silmedim bin pişman etti. Sevgilimle ne zaman beraber olsak telefonuma durmadan mesaj atıp bizi rahatsız huzursuz etti
Eski sevgilim yok hayatımda da hiç kimse olmadı daha
Yeni biri girmese de irtibat kopacağından numara dahil medya ağlarından iletişim koparılacaktır. Ayrılıp bir birlerini takip edenleri gördükçe gülesim geliyor, aklın ondaysa niye ayrılıyorsun hadi ayrıldın pişmansan neden konuşmuyorsun.
Hayir fakat yazinca kusura bakma yeni biriyle cikmaya basladim rahatsiz etmezsen sevinirim diyorum bu kadar
Eger eximle kotu ayrilmadiysak engellemem sonucta bir gecmisimiz var ama kotu ayrildiysak zaten engelli kalir yeni sevgilim icin engellemem yani
Engelleme olayı ben de yok. Yani adı üstünde eski. Hayatıma biri girmesi eskiyi ilgilendirmez
Yeni biri girmesine gerek yok direk engelliyorum yani
Yeniyi alıyorsan eskiyi unutup o defteri yakıp yeni bir sayfa açıyorsun demektir bana göre
Hepsini unuttum zaten.
Yo hic aklıma gelmiyor engel atmak sjfs
Bittiğini kabullenirse engellemem🙄🙏
Hayır engellemem zaten sevgilim yok.
Yok ya. Hepsi birden devamke 😂😂😂
Hayır sorunlu ayrılmadıgım kimseyı engellemedim
Hayır. Engellemeyi sevmiyorum. Gerekte yok zaten.
Artık benim eski mi başkasının yeni oluyor
Hayır tabii ki , ezik misiniz arkadaşım?
Eski olmadı ki hiç awk
Kafamda engelliyorum zaten ayrıldıysak bitmiştir
Yeni birisi yok ama eskisini engelledim bile
Eskidiği bittiğini kabullenmeyince engelliyorum
hayır ama görüşmüyorum netimdir bu konularda.
engellemem bitmişse bitmiştir zaten
Kadın engellemez
Olması gereken bu
evet genelde öyle oluyor
Evet karşıma çıkmasını istemiyorum
Engellemek degil bu aldatmak
Tükürdüğümü yalamam eskiden dost olmaz
Eskide kalmıştır hayatımda yeri yoktur zaten
Hayır
Engellemem
Normal hiçbir insanı engellemiyoum
Aklıma gelmez eskisi
Hayır
hayır
Gerek duymam
Hayır
Aklıma gelmez eskisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?