Burda genel olarak konuşamazsın. Suriye bilemem ama kürt erkekleri gayet yakışıklı kürt diye dışlayamazsınız insanları hiç olmazsa kürt erkeklerinin karakterleri türk erkeklerinin karakterinden daha düzgün daha adam daha sevdiğine sahip çıkandır. 2 sevgilim oldu birisi türk diğeri kürt, senin o kürt diye hor gördüğün erkekler ayrıldıktan sonra bile ne biyerde seni anlatırlar nede laf söyletirler, ölüyorum desem çıkıp kapıma gelecek olan türk değil kürt olandır sonsuz saygım vardır ona dünyanın en güzel mutluluklarını hak ediyor bana göre...
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Senin kökenin ne? Kürtleri bizden daha erkeksi görüyorsunuz değilmi cevap ver?
O zman git kendini onlara hadi ordan ben onlar kürt diye hor veya dışlamıyorum gayet saygı duyarım benim için türk adamı olacak türk insanı kimse olmaz
Allah gunah yazmasinda sonucta zevk meselesi tabi... ama yok bnden cikmaz turk kani tasiycak sevdigim kisi basa glmesin Allah korusun. Istemem yani kurt suriyeli
2
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Türk kanını var sizde sarı çekik gözlü, elmacık kemikli değilsen Türk değilsin
Sen Kıpçak türkleriyle oğuz Türklerini karıştırma ayrıca bizdede çok hafif çekik gözlülük ve belirgin elmacık kemik vede ince çene hatları brakisefal kafa yapısı dayız yani öz ve öz türküz ve övünmek gibi olmasın yakışıklıyız aslan gibi gençler var esmerliğe gelince bu biraz iklimle alakalı ben esmerim mesela çünkü bizim burada yazın esmerleşirsin ama ben beyaz olmak isterdim çünkü daha iyi
Türk kürt vs ayırt etmem, adammı diye bakarım, hele bir erkekte vicdan var mı diye bakarım... ama şu resime bakınca soruyu soran arkadaşa hak vermeden geçemiycem! Gerçekten renkler ve zevkler tartışılmıyo 😊
Sen kürtlere kurban ol onlarin bir tirnaği etmezsjn klavye anca cesaretin varsa karsilarina çik ama yok anca klavye yazik sana gerçekten ailen sana saygiyi öğretmemis herhalde ailende senin gibi cahilllll
Ya esmer erkek takıntısı bende de var kendinden farklı şeylere yöneliyorsun ayrıca kürtle de çıktım türkle de ırk değil kültüre insanlığa bakmak gerek 😃 zamanında büyük konuştuklarımı da bir bir yaladığımı da söyleyim 🙈
Sen kendi soyunu değilde onların soyunumu devam ettiriceksin bunların neden çok çocuk yaptığını biliyorsun dimi ırkçı olma ama herzaman milliyetçi ol ve sadece kendi ırkınlan evlen birlikte ol karakter bı insanın ırkına bakmaz o yüzden yok ben insanlığına bakarım Diyebilirsin ama milliyetçi olarak Türkler için karakterine bakarım de emin ol kürtler bi Türk kızıyla çıkınca Türklere karşı bi zafer kazanmış gibi böbürleniyorlar
Sen bitanesin milliyetçilik Türklerin kanında vardır yok ben insanlığına bakarım diyen bi kız türk bile değildir türk olduğu sürece insanlığına bakarsın farklı ırksa melek dahi olsa saygı duyarsın ama ilişki kurmazssın ilk kriter türk olmasıdır Türklük budur 🤘
En İyi Cevaplar