18 yaşında kendini çirkin hisseden bir genç. Bunu yaşamayı neden hakediyor?

Öylesine sormak istiyorum. Ne size ne de Allah'a isyan etmiyorum.

Belki de böyle olması gerekiyordu. Ama böyle iyi değilim ben. Mutlu olamıyorum.

Siz ahilerim, ablalarım, kardeşlerim. Sizlere ömür boyu mutluluk dilerim. Ağzınızın tadı bozulmasın. Sizleri seviyorum.
18 yaşında kendini çirkin hisseden bir genç. Bunu yaşamayı neden hakediyor?
Cevapla