Elleriyle seni öldüren birisine neden izin verirsin; sana asla kıymaz diye mi yoksa çok sevdiğinden mi?, insan sevdiğine kıyar mı?

Çok sevmiştim seni öylesine çok ki.
ruhumu bedenimi sana emanet etmiştim ve kalbimi.
kimseye açmadığım kalbimin kapısını sana sonsuz açmıştım içeriye almış en güzel köşesine oturmuştum..
Seviyordum seni ben çok seviyordum hemde..
Sonra ne oldu o nazik ruh gitti yerine hoyrat birisi geldi kırdı döktü..
o narin kalbimin içine dinamitler yerleştirdi.
En güzel köşesini ise paramparça etti sözleriyle bir balyoz misali..
Hani sen beni çok sever kıyamazdın ne oldu böyle...
İnsan sevdiğine hiç kıyar mı?
Elleriyle seni öldüren birisine neden izin verirsin; sana asla kıymaz diye mi yoksa çok sevdiğinden mi?, insan sevdiğine kıyar mı?
Birisini çok sevince ona sonsuz güven besleyince insan sonrasında yapılan kötülüklere karşı toleranslı oluyor ama sonrasında fark ediyor ki o toleranslar insanın ruhunu ve kalbini parçalamış..
Peki insan çok sevdiğinden mi yoksa çok güvendiğinden mi buna izin verir?
Peki insanlar neden sevdiklerine kıyar?
Ve seven neden buna izin verir?



Elleriyle seni öldüren birisine neden izin verirsin; sana asla kıymaz diye mi yoksa çok sevdiğinden mi?, insan sevdiğine kıyar mı?
Cevapla