Sevgilim var ama başka bir erkek gözüme çok yakışıklı geliyor gözüm onu arıyor?

4 yıllık bir sevgilim var ama o üniversiteyi başka şehirde okuduğu için ayda bir görüşebiliyoruz çok sık görüşemiyoruz o yüzden mi bilmiyorum şimdi üniversiteden beni beğenen bir oğlan vardı tanışmak istedi sevgilim var diyerek reddettim baya yakışıklı ve sevimli geliyo gözüme arada gözüm onu arıyo beğenmesi hoşuma gidiyo sanırım ama sevgilimi de çok seviyorum kimse beni onun gibi sevemez ve sevgilimle olmak istiyorum o beni beğenen erkeği nasıl aklımdan çıkarabilirim
Buarada evet araştırdım bu başlıkla çok soru var ama tam benim sorunum olmadığı için sormak zorunda kaldım.
Sevgilim var ama başka bir erkek gözüme çok yakışıklı geliyor gözüm onu arıyor?
Cevapla