Erkekler ve kızlar lütfen bakın bir erkekten çok çabuk soğuyorum mükemmeliyetçi miyim?

Bakin lutfen kinamayin beni. Ama mesela en ufak şeyden soğuyorum. bir mekanda cimrilik yaparsa , kötu yemek yerse. O kadar sacma ki bir tane çocuğu gerçekten sevmistim ama tipi kötü olduğu için biraz arkadaslarima bile gostermeye utandim. Onun evleride çok güzel değildi bu yüzden bile soğuyorum. En ufak seyden nem kapiyorum. Ben birini sevebilmek istiyorum. Bu yuzden karşıma çıkan doğru bir erkegi sırf tipini pek begenmedim arkadaslarimdan cekinirim diye daha iyisini bulurum diye reddettim pismanim. Lutfen bu sacmaligimi nasil gidericem 😔 annesiz babasiz buyudum. Guvenemiyorum. Kendime ozguvenim pek yok aldatilirim diye dusunuyorum. Bazen iyi giyinmedigimi dusunuyorum. Hep eksik ariyorum kendimde. Biri benim aklimi basima getirsin 😔
Erkekler ve kızlar lütfen bakın bir erkekten çok çabuk soğuyorum mükemmeliyetçi miyim?
Cevapla