Tabikide verir arkadas cevresini biliyorum hepsi evli ve tutucu bir kesim kahve haneye veya en fazla bir cafe oturup nargile icip okey veya tavla atarlar cok ara sira iki ayda bir kere falan onunda hakki yoksa bitisik ikiliyiz zaten ayni okulda ayni bolumde ogretmeniz 7 24 benimle
21 Yorumla- +1 yıl
Iyimis sizinki de baya iyimis adami sıkıstirma :)
En İyi Cevaplar
+1 yılSıkça olmayan şeye elbette müsade ederim.. onunda arkadaşları ile vakit gecirmeye ihtiyaci olacaktir..
21 Yorumla- +1 yıl
Hergun ciksin birak napcan :)
Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bu tür izin istiyor, izin veriyor meseleleri daha beter ediyor zaten insanların evlilik hayatlarını...
Evcil hayvan değil de birey gibi bakılsa biraz herşey çok daha keyifli gidecek ama...41 Yorumla- +1 yıl
Aynen bide o var ya
+1 yıltabiiki vririm izin almasına gerek mi var haber versin yeterv :)
34 Yorumla- +1 yıl
Hadi canim inanmam
- +1 yıl
evet köle mi neden izin alsın abartadı sürece istedgi yere gidebilir bnce
- +1 yıl
Kocana selam soyle :)
- +1 yıl
olur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
+1 yılİzin veririm tabi. Hergün çıkmak istese dahi yine izin veririm.
25 Yorumla- +1 yıl
Vay aslan parcasi tesrif eti :)
- +1 yıl
:) eigler için teşekkürler. :) :)
- +1 yıl
Rica ederim asabi baskan :)
- +1 yıl
:) :)
- +1 yıl
Tanismaksakta seviliyorsun baskanim
+1 yılİzin demeyelim de haberim olsun nereye ve kimle gittigini biliyim sakıncası yok yani şu an oldugu gibi evli değiliz tabi 😊
15 Yorumla- +1 yıl
Arkadaslarin gbt sinede baktir istersen :)
- +1 yıl
O kadar psikopat degilim en azindan şu an 😂
- +1 yıl
Olursun evlenince :)
- +1 yıl
Bilemeyiz 😂
- +1 yıl
Yaaa :)
+1 yılBöyle bir izin kağıdını dolduracaksa izin veririm. heee bir de o telefon kapalı olmayacak.. aradığımda ulaşacağım... yoksa eve almam.
11 Yorumla- +1 yıl
Yok artik :)
+1 yılİzne gerek yok, çocuk değiliz;haber versin yeter.
*Gecen bol olsun.*21 Yorumla- +1 yıl
Eywllah knkaa
İzin belgesine ne imzami atarım ne kase mi basarım 😜😜
11 Yorumla- +1 yıl
Hadi len sende :) artiss
+1 yılBelgeyi grtrsn vaktinda gelrse neden olmasn 😂 gec kalrsa 1 hafta ceza benide göturucek
18 Yorumla- +1 yıl
Senide kahveye goturur artik ")
- +1 yıl
Bana uyar her ortama ayak uydurrum cok guzelde okey atarim 😂😂
- +1 yıl
101 biliyonmu
- +1 yıl
101 biliyormusun :)
- +1 yıl
Her türlu :)
- +1 yıl
Ortagim sensin bu saaten sonra :)
- +1 yıl
Vaay bilardoda atariz peste oynarm 😂😂
- +1 yıl
Tam benim kafadansin :)
Veririm tabi, sonuçta bende bazen akşam arkadaşlarla buluşmak isterim 😀
13 Yorumla- +1 yıl
Sana yasak ulenn :)
- +1 yıl
Oyle canim istedi :)
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Lütfen sürekli çıksın huzur versin ben git diyorum gitmiyor yaaaa 😂😂😂
13 Yorumla- +1 yıl
Seninki demeki daha sikilmamis senden :)
- +1 yıl
Demeki yeterli degil :)
Gece kulüplerine ve barlara gidilmediği sürece sıkıntı değil.
19 Yorumla- +1 yıl
Onlar olmazsa olmaz :)
- +1 yıl
Haklisin ne isi var
- +1 yıl
Knka ya kahveye gidiyorum derde gece klubunde bulursan
- +1 yıl
Gah kokmus :) adami oldurcen :)
- +1 yıl
Dernek baskaniyim knka savunamam simdi :)
+1 yılVeririm. Biz birbirimizi sıkmıyoruz. Güveniyoruz çok şükür
13 Yorumla- +1 yıl
Birak gitsin donerse daha uzaga birakirsin :)
- +1 yıl
İskenderse 😰😂😂
- +1 yıl
Hahaha oda iyimis
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılGitsin adam benimle evlendi diye sürekli dibimde olmak zorunda değil.
15 Yorumla- +1 yıl
Senle durmaz zaten :)
- +1 yıl
Durur durur, bunları ben düşünürüm kimse merak etmesin 😉
- +1 yıl
Durmaz bence :)
- +1 yıl
Sebep?
- +1 yıl
Ruhsuzsun bide bilgesin :)
Elbette tabi , lakin bu söylediği benim içinde geçerli olursa.😄
110 Yorumla- +1 yıl
Yok senin icin gecerli degil :)
- +1 yıl
Gitsin ya birak :)
- +1 yıl
bir dusunmem lazim :)
- +1 yıl
Tabiki :) dusunmeden cvp verilmez :)
- +1 yıl
Yav he he :)
Çıksın gezsin debelensin
17 Yorumla- +1 yıl
Helal senden beklen medik bir davranis
- +1 yıl
Aboww sen zicire vurursun adami
- +1 yıl
Korkulur oglum senden beklerim :) hahhaah
- +1 yıl
Burda kacmasinlar diye yok izin veririm diyon kurbanlari dusuruyon demi seni seni :)
- Aile & Toplum konusunda 952 cevap paylaştı.
+1 yılBende gidersem olur.. yoksa izin vermem..
15 Yorumla- +1 yıl
Yok sen gidemiyorsun :)
- +1 yıl
Eşime güvensemde heryer verici dolmuş.. insan tedirgin olur😀
- +1 yıl
Kalede kaleci var diye goldemi atmasub
- +1 yıl
Kalede kaleci var diye goldemi atmasn :)
eve zincirleyecek degiliz ya. gidebilir tabi. 😀
11 Yorumla- +1 yıl
Sende var o potansiyel zincirlersin :)
+1 yılVermem o da gitmez zaten olursa 😂
17 Yorumla- +1 yıl
Ya giderse
- +1 yıl
Gitmez
- +1 yıl
Gidec3k dernek baskaniyim ben evden izin alamayan erkekleerin dernek baskaniyim :) gidecek ulen
- +1 yıl
Gitsin o zaman sana emanet😂
- +1 yıl
Tammdir o is bende bisey olmaz allahin izniyle :)
- +1 yıl
İki kişi gidip 1 kişi gelmeyinde 😂
- +1 yıl
Artik orasi karanbole yolda comle takarim ben :)
Bende arkadaşlarımla çıkabiliyorsam sorun olmaz
110 Yorumla- +1 yıl
Yok cikamiyon :)
- +1 yıl
Ozaman evde oturun birbirinizi yiyin :)
- +1 yıl
Aile faciasi cikarcam ben burda :) adami dovme sucu ne adamin
- +1 yıl
Oyle tabiki saka bunlar hep saka :)
- +1 yıl
Duzeltiriz ayip. ediyon :)
Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı. Benide götürsun izin veririm o zaman
13 Yorumla- +1 yıl
Kahvede ne isin var senin
- +1 yıl
Sen izin verecen gidecek adam :)
+1 yılİzin vermek değil ama haber vermesi, danışmasi hosuma gider sürekli olmadığı sürece arada elbette erkek arkadaşlarıyla da vakit geçirebilir..
00 YorumlaSgtirsin gelmesin eve😂
13 Yorumla- +1 yıl
Yoh artik :)
- +1 yıl
Yok yok artik :)
+1 yılboşarım. ki zaten niye evleneyim ffff ☻😒😅😅
11 Yorumla- +1 yıl
Sen evlenme :)
+1 yılTabi ki... izin kelimesi bile yanlış..
11 Yorumla- +1 yıl
Vay aslan parcasi :)
Aile & Toplum konusunda 480 cevap paylaştı. Evet, izin veririm.
25 Yorumla- +1 yıl
Hergun ciksa bilemi :)
- +1 yıl
Arada ciksin bak dernek baskaniyim cocugu sikistirma :)
- +1 yıl
Affetmem :)
Veririm tabi
21 Yorumla- +1 yıl
Her aksam cikamasina izin verirmisin
+1 yılVeririm kölem değil sonuçta
10 YorumlaÇok malca
17 Yorumla- +1 yıl
Sence oyle :)
- +1 yıl
Sakin ol sampiyon bekara kari bosamak kolay :)
- +1 yıl
Siit siit sakin ol sinirlerine hakim ol :)
+1 yılGidebilir
110 Yorumla- +1 yıl
Nekakdar
- +1 yıl
Bana nekadar izin verebilirse okadar
- +1 yıl
Sabah kadar gelmesin :)
- +1 yıl
Bende sabaha kadar gelmem ödeşiriz
- +1 yıl
Hadi o olmaz :)
- +1 yıl
O olmazsa buda olmaz 😏
- +1 yıl
Olur olur
- +1 yıl
Herkesin hayatına kimse karısamaz
- +1 yıl
Karisie ben evden izin alamayan erkeklerin dernek baskaniyim :)) ben bu oyunu bozarim ulen
+1 yılVermem.
15 Yorumla- +1 yıl
Nie birak ciksin adam
- +1 yıl
Beni de götürsün.
- +1 yıl
Kahvede ne isin var senin otur evinde :) len
- +1 yıl
Kahveye gidebilir bak 😂
- +1 yıl
Hergun gidilmezde haftada 2_3
Gidebilir
16 Yorumla- +1 yıl
Nene seninki 2 ci kariya kacti gitsin diyon
- +1 yıl
Neyse nene gene iyisin benm gibi torunun var
- +1 yıl
Amin amin senide nenecugum :)
Hayiiiir
23 Yorumla- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Evettttttttt
Izin veririm
15 Yorumla- +1 yıl
Hergun cikmak isterse
- +1 yıl
Haftada 3 gun iyi
- +1 yıl
Anlastik turkiye E. K. İ. A. D BUNU HAYATA GECIRCEGIZ :)
+1 yılSoylemesi yeterli
11 Yorumla- +1 yıl
Iste kadin dedigin boyle olacak bizim derne alalim sizi hanim efendi :)
- Aile & Toplum konusunda 324 cevap paylaştı.
+1 yılVeririm tabi
13 Yorumla- +1 yıl
Her aksam
- +1 yıl
Hayır haftada 2 kez
- +1 yıl
3 olsun :)
Veririm
13 Yorumla- +1 yıl
Hergun ciksa bilemi
- +1 yıl
3 gun cikma kotasi koy haftada :)
Vermem
13 Yorumla- +1 yıl
Sebep?
- +1 yıl
Strees atar kahveye gider
Evet
13 Yorumla- +1 yıl
Haftada 3 kere falan
- +1 yıl
tamam ozman aldim gitti :)
Veririm tabi
130 Yorumla- +1 yıl
Her aksam nerdeyse
- +1 yıl
Haftada bir de az sanki :)
- +1 yıl
Az tabi 1 gun neye yetecek sabah cikip aksama gelecek
- +1 yıl
Kahveye gider arkadaslariyla ava gider balik avina busuru var
- +1 yıl
Yetmiyorsa :)
- +1 yıl
Napcak adam sende hemen art niyet ariyon :) - +1 yıl
Melek gibi adam
- +1 yıl
Napti bu adam sana
- +1 yıl
Nappti bu adam
- +1 yıl
Isin stresini atmak icin dir belki aaa sende fesatsin
- +1 yıl
Fesatlik dusunme bukadar
- +1 yıl
B3n dernek baskaniyim
- +1 yıl
Evden izin alamayan erkeklerin dernek baskaniyim
- +1 yıl
Yedirmem. size :)
- +1 yıl
Yeme zaten canm :)
- +1 yıl
Anlastik ozman:)
Aile & Toplum konusunda 32,8b cevap paylaştı. Sorun olmaz
01 Yorumla- +1 yıl
:) :)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar