Çok fazla trip atıyorum sanırım ama istemeden oluyor... Ne yapmalıyım ya da ne yapmamalıyım?

erkek arkadaşımla kavga ettik fakat ben fazla üstüne gittim3 gündür aramıyor kavga ettikten bir gün sonra ben aradım 5. çağrımda mesaj attı efendim dedi sadece konuşmak istediğimi söyledim benimle konuşmak istemediğini söyledi hiç mi ben ayrılmak istemiyorum diye cevap verdim bilmiyorum dedi çok mutsuzum dedi sizce kesin kafasında bitirdi mi ? ne yapmalıyım yada ne yapmamalıyım...
Çok fazla trip atıyorum sanırım ama istemeden oluyor... Ne yapmalıyım ya da ne yapmamalıyım?
Cevapla