Sizce neden öyle?
Etraftaki erkeklere ben sahipsiz değilim demek için.
Hoş buldukları için. Bunun erkeklerle ilakesi olmuyabilir.
Diğer (yorum yaz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu cevabı buradan alman zor kızı gördüğün zaman yüzüğe bakarak bir hayırlı olsun de cevabi alırsın zaten
Hoş buldukları için. Bunun erkeklerle ilakesi olmuyabilir.
A şıkkı ve b sıkkı da olabilir. Taktığı yüzüğe göre değişir
Cevap
0Cevap
Bazen Bende Takıyorum Rahatsız Eden Olduğu İçin.
Hayatımda kimse yok ama bazı şerefsizler oluyor olsun benimle de çık diyor karaktersiz çok
Bazen işe yarıyor bazen işe yaramıyor
Ya sevgilisi vardır ya da benim gibi erkekleri kendinden uzak tutmak içindir 😊
Takar ama söz yüzüğü gibi değil dur hatta süs yüzüğü link atayim
Birde siyah modeli var www.google.com.tr/imgres
Bu dedikklerim süs yüzüğü ama dediğin gibiyese ya gerçekten birisi vardır ya da rahatsiz edilmemek için takiyodur
O zaman tek seçenek var uzak durmak için hem niye araştırmıyosun çevreden daha iyi net cevap alırsın 😊
İllaki rahatsız eden vardır ondan takıyordilur belki şahsen bende erkek arkadaşımı gördüm mu tokalasirim yanaktan öperim ya da sor ya sanki ne olcak kafanda takılı kalmasın parmağında yüzük var nişanlandin mi diye ağzını ara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar